~Juli 2021 ~

Typiskt akurat nå når vi venter på pass og hadde evt tenkt og sisste liten tur til familie så er pass maskinen ødelagt:(

God morgen, eller morgen kanskje ..
4.15 gikk jeg ut døren dor å se soloppgang siden jeg fortsatt ikke hadde sovnet .. sovnet en gang etter 5.45 og sov ett par timer..

Plan dor dagen: minst mulig , eller vaske klær , rydde og få gått gjennom konfirmasjonsgreiene for å se hva vi har.
om jeg ikke får svar fra der jeg kjøpte organzaløpere snart, så må jeg få kjøpt det et annet sted, bestilte 13.juni men fortsatt ikke sendt

God morgen. Her skal rommet til guttungen fikses i dag. Alle hyllene i skapet skal gjennomgås og klær som er for små skal ut. Ikeatrappen med tomme lekekasser skal selges og det skal lekene også. Men først kaffi:)

God morgen ja.
Vet ikke helt hva planen her er jeg. Vaske en runde med undertøy, men ellers uavklart.

Sommerfugler i magen før kveldsvakt idag. Første vakt etter ferien, var halvt sykemeldt en stund før jeg gikk i ferie og skal ha ansvarsvakt alle tre kveldsvaktene denne uka:nailbiting:

Fornøyd med skapene:D Det med hyllestativ er minsten. Må skaffe litt nytt tøy, for det ble ein stor pose og to mindre poser med tøy:O

Vedlegg

• IMG_20210719_123319.jpg
    IMG_20210719_123319.jpg
    4,5 MB · Visninger: 9
  • IMG_20210719_115159.jpg
    IMG_20210719_115159.jpg
    1,5 MB · Visninger: 9
Noen som vet hvor lang tid det tar att få pass send hjem fra man får sms fra politi at pass er ferdig produsert og send? Fikk melding imorges og ville hatt de fortest mulig:p

Noen som vet hvor lang tid det tar att få pass send hjem fra man får sms fra politi at pass er ferdig produsert og send? Fikk melding imorges og ville hatt de fortest mulig:p
Det varierer jo , er jo ikke post hver dag så kan fort ta noen dager

Koke-varsel for vann er litt stress. Det er så lett å glemme seg når man bare skal skylle et par tomater, koke kaffi (kaffikokeren varmer det ikke nok) etc. Har ei flaske/kanne i kjøleskapet til å drikke, og oppkokt avkjølt til annet. Svigermor tar det ikke helt så nøye som f eks tannpussen, men det gjør vi med ungene.

Koke-varsel for vann er litt stress. Det er så lett å glemme seg når man bare skal skylle et par tomater, koke kaffi (kaffikokeren varmer det ikke nok) etc. Har ei flaske/kanne i kjøleskapet til å drikke, og oppkokt avkjølt til annet. Svigermor tar det ikke helt så nøye som f eks tannpussen, men det gjør vi med ungene.

Alltid gøy med kokevarsel:arghh:

Alltid gøy med kokevarsel:arghh:

Husker vi hadde ser hyppig en periode da vi bodde i Bergen. Brudd på vannledningen, derved uten vann etterfulgt av et døgn med koking.

Da hadde vi fast ei flaske vann i kjøleskapet for vi hadde hund og en liten gutteknott på et par år.

Det var en gang i mnd i tre mnd en høst.

Men her hos svigermor er det fra nå til ut neste uke i alle fall. Et døgn er litt mer overkommelig

For å gjøre turen til hunderfossen i morgen perfekt har minstemor trolig tråkket på insekt så det er vondt å gå på foten.

Får høre om svigerfar har den reisetrilla i garasjenen enda eller noe...

Husker vi hadde ser hyppig en periode da vi bodde i Bergen. Brudd på vannledningen, derved uten vann etterfulgt av et døgn med koking.

Da hadde vi fast ei flaske vann i kjøleskapet for vi hadde hund og en liten gutteknott på et par år.

Det var en gang i mnd i tre mnd en høst.

Men her hos svigermor er det fra nå til ut neste uke i alle fall. Et døgn er litt mer overkommelig

Ja har skjedd ein del ganger på den tida eg har budd i byen;)

Vi har vært på oslotur og outlet , fikk plutselig telefon fra bror som hadde booket feil uke på camping , så da var de uten sted å bo, med andre ord vi har plutselig huset fullt..
Nå er vi på vei hjem til de:)

Back
Topp