Juli 2018 har fått skjult gruppe! Les info her!!

Kan man bli.medlem selvom man ikke har 50 innlegg? Fyller de andre kravene :)

Hei!

Dessverre må du nok oppfylle alle kravene før du får tilgang til skjult gruppe. Det er både fordi disse kravene er noe gruppen har blitt enige om i sin helhet, og fordi man skal opprettholde "sikkerheten" til den skjulte gruppen. Det skal være litt vanskelig å komme inn dit, slik at man vet at de som er medlem der faktisk hører hjemme der og ikke bare er innom for å lese av nysgjerrighet! Tips til å samle innlegg fort, kan være å delta på leker, skravletråd, telletråder og lignende. Sjekk underforumet "Våre leker" - der samler du fort de innleggene du mangler, uten å måtte passe på hva du skriver og ha et veldig fornuftig innhold ;)

Hvordan finner man ut hvor mange innlegg man har skrevet?

Bah, må begynne helt på ny med å få 50 innlegg i termingruppa? :confused:
Noe sted jeg kan "tracke" hvor mange innlegg jeg har skrevet i denne gruppa? :)

Bah, må begynne helt på ny med å få 50 innlegg i termingruppa? :confused:
Noe sted jeg kan "tracke" hvor mange innlegg jeg har skrevet i denne gruppa? :)
Hva tenker du på, i forhold til å begynne på nytt?
Du søker med metoden forklart over :)

Hva tenker du på, i forhold til å begynne på nytt?
Du søker med metoden forklart over :)

Hihi, nei jeg var en kort periode innom August gruppa hvor jeg hadde passert 50 og vel så det :p, og nå ble det nettopp enighet med jordmor og gyno at termin er i Juli istedenfor :p Men så at jeg var jo kommet halvveis med antall innlegg.. sååeh, får vel bare suse gjennom de siste 25 her også :D

Hihi, nei jeg var en kort periode innom August gruppa hvor jeg hadde passert 50 og vel så det :p, og nå ble det nettopp enighet med jordmor og gyno at termin er i Juli istedenfor :p Men så at jeg var jo kommet halvveis med antall innlegg.. sååeh, får vel bare suse gjennom de siste 25 her også :D
Hehe :P Fort gjort med 25 til :D

Hei :)
Jeg har fått tilgang til skjult juli gruppe, bruker appen, men skjønner ikke hvordan jeg finner gruppen [emoji85]

Finner det faktisk hverken her eller der skjønner ingenting
Prøv og logge deg ut og inn av appen :)

Prøv eventuelt å logge inn i nettleser, følge forumet og da skal den dukke opp i appen :)

Back
Topp