Juli 2018 har fått skjult gruppe! Les info her!!

Kan man bli.medlem selvom man ikke har 50 innlegg? Fyller de andre kravene :)

Hei!

Dessverre må du nok oppfylle alle kravene før du får tilgang til skjult gruppe. Det er både fordi disse kravene er noe gruppen har blitt enige om i sin helhet, og fordi man skal opprettholde "sikkerheten" til den skjulte gruppen. Det skal være litt vanskelig å komme inn dit, slik at man vet at de som er medlem der faktisk hører hjemme der og ikke bare er innom for å lese av nysgjerrighet! Tips til å samle innlegg fort, kan være å delta på leker, skravletråd, telletråder og lignende. Sjekk underforumet "Våre leker" - der samler du fort de innleggene du mangler, uten å måtte passe på hva du skriver og ha et veldig fornuftig innhold ;)
 
Hvordan finner man ut hvor mange innlegg man har skrevet?
 
Bah, må begynne helt på ny med å få 50 innlegg i termingruppa? :confused:
Noe sted jeg kan "tracke" hvor mange innlegg jeg har skrevet i denne gruppa? :)
 
Bah, må begynne helt på ny med å få 50 innlegg i termingruppa? :confused:
Noe sted jeg kan "tracke" hvor mange innlegg jeg har skrevet i denne gruppa? :)
Hva tenker du på, i forhold til å begynne på nytt?
Du søker med metoden forklart over :)
 
Hva tenker du på, i forhold til å begynne på nytt?
Du søker med metoden forklart over :)

Hihi, nei jeg var en kort periode innom August gruppa hvor jeg hadde passert 50 og vel så det :p, og nå ble det nettopp enighet med jordmor og gyno at termin er i Juli istedenfor :p Men så at jeg var jo kommet halvveis med antall innlegg.. sååeh, får vel bare suse gjennom de siste 25 her også :D
 
Hihi, nei jeg var en kort periode innom August gruppa hvor jeg hadde passert 50 og vel så det :p, og nå ble det nettopp enighet med jordmor og gyno at termin er i Juli istedenfor :p Men så at jeg var jo kommet halvveis med antall innlegg.. sååeh, får vel bare suse gjennom de siste 25 her også :D
Hehe :p Fort gjort med 25 til :D
 
Hei :)
Jeg har fått tilgang til skjult juli gruppe, bruker appen, men skjønner ikke hvordan jeg finner gruppen [emoji85]
 
Jeg bruker ikke appen selv så usikker på hvordan det ser ut der. Men den burde vel dukke opp mellom "Våre bilder" og "Våre dagbøker" som på nettsiden kanskje?

Hmm, skal sjekke en gang til :) Eventuelt kan jeg se på nettsiden om jeg finner den der!
Takk :)
 
Finner det faktisk hverken her eller der skjønner ingenting
Prøv og logge deg ut og inn av appen :)

Prøv eventuelt å logge inn i nettleser, følge forumet og da skal den dukke opp i appen :)
 
Back
Topp