ser de endelig begynner så smått å skrive der inne. Da er ikke vi den ferskeste gruppa lenger liksom 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra april. Husker det som om det var i går jeg meldte meg som en av de første i aprilforumet og var da 3+5. Jeg er nå 16+5 og skjønner ikke hvor tiden har blitt av. Augustforumet er oppe og går før dere aner det![]()
tiden går fort. tenk om 8 mnd sitter vi her mrd nyfødte små nurk å lurer på kor tiden ble av

Etter uke 12 raser hvertfall tiden av sted!! Gikk også fort fra uke 7-12Godt å høre! Det er ikke en uke en gang siden jeg fant ut at jeg var gravid, og føler tiden går grusomt sakte.blir godt å komme seg over første kneika
![]()
Jeg syns godt det kan ta litt tid ogsåtiden går fort. tenk om 8 mnd sitter vi her mrd nyfødte små nurk å lurer på kor tiden ble av
Ikke ta sorgene på forskudd, tenk hvor mye babykos vi skal få i mellomtidenFør vi vet ordet av det er nurkene begynt i bhg og vi er tilbake på jobb![]()
Ja det er santIkke ta sorgene på forskudd, tenk hvor mye babykos vi skal få i mellomtiden![]()