Juli 16 forum er åpnet!

H&H

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Tiden går så fort! Tenk at vi på denne tiden for ett år siden fant ut i løpet av oktober, november og desember måned at vi var gravide :)

Herregud tiden flyr :o jeg testet ikke positivt før 1. Desember, men var visst da allerede i uke 5 i følge OUL-termin! Hadde jo termin 30. Juli så er senere enn de fleste andre i juli ;)

Ææh shit tiden går fort!
Er vel snart ett år siden jeg meldte meg inn her :)
Husker jeg var litt skeptisk, men angrer ikke ett sekund idag :D

Tiden flyr! På tirsdag er det ett år siden jeg tester positivt og meldte meg inn her! Nesten litt trist at det går så fort!

Tida går fort :o husker jeg sto med positiv test på halloween den morgenen :D

Og jeg har straks bursdag. Fikk verdens beste bursdagsgave i fjor, en dag på etterskudd. Positiv test 4. November♡

Sykt hvor tiden går :O riktignok testa jeg ikke før rundt 14 desember, men var jo 8 uker på vei da :p

Herregud! Tiden har flydd! Tenk at jeg nå sitter her med en sovende godklump på fanget, som er snart 4 mnd gammel! :o :D

Jeg fant det ikke ut før i uke 8 som var midten Å januar.. Junior kom jo litt tidlig her, så hadde ikke så langt svangerskap jeg :P

Han kom i uke 35, så ikke veldig tidlig men tidlig nok til at jeg ikke var klar :P hadde egentlig termin 1. September og han ble født 28. Juli. Hele august er jo mellom der..
Det var tidlig ja :p mi kom i uke 36. Termin 1 august, men kom 5 juli :p

Første din? Var første her og visste ikke hva vi gikk til. Har funnet ut at det sikkert var like greit. Fikk ikke tid til å grue meg ;)
Var første her og. Morkakeløsning som førte til at de måtte foreta hastekeisersnitt. Nå lurer jeg bare hvordan egentlig 40 ukers svangerskap og vanlig fødsel er :p

Back
Topp