Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FruNette
Jeg lager alltid marsipan figurer. Og peppermynte konfekt duppet i sjokolade. Og kokoskuler (sjokoladekuler med kokos). Også pepperkakehus.
I år tenkte jeg å prøve brente mandler også. Skrik ut om noe av dette høres namnam ut. Da kan jeg lete opp oppskrift[:)]
Jeg lager alltid marsipan figurer. Og peppermynte konfekt duppet i sjokolade. Og kokoskuler (sjokoladekuler med kokos). Også pepperkakehus.
I år tenkte jeg å prøve brente mandler også. Skrik ut om noe av dette høres namnam ut. Da kan jeg lete opp oppskrift[:)]
Oppskrift på verdens beste kokoskuler (skjokoladekuler)200 gr. melis200 gr. kokosmasse3 ss. kakao2 ss. konjakk (ikke nødvendig..bare brukt det en gang selv)1 egg150 gr. meierismør1 ts. vaniljesukker100 gr. kokosmasse (til pynt)Alt røres sammen. Sett blandingen kjølig i 2 timer.Trill ut kuler og rull dem straks i kokosmasse. Oppbevares kjølig.Jeg bruker å oppbevare de i norges glass etc. i kjøleskapet.
Oppskrift på verdens beste kokoskuler (skjokoladekuler)
200 gr. melis
200 gr. kokosmasse
3 ss. kakao
2 ss. konjakk (ikke nødvendig..bare brukt det en gang selv)
1 egg
150 gr. meierismør
1 ts. vaniljesukker
100 gr. kokosmasse (til pynt)
Alt røres sammen. Sett blandingen kjølig i 2 timer.
Trill ut kuler og rull dem straks i kokosmasse. Oppbevares kjølig.
Jeg bruker å oppbevare de i norges glass etc. i kjøleskapet.