Julevasken.... hast

Imsofly

Forumet er livet
Om få timer ankommer det 6 familiemedlemmer her hos meg, vi skal tilbringe julen sammen her.
Og jeg er igang med vasking...
dumpet over denne saken:

Bakepulver, eddik og sitronsaft til rengøring...[:-]

Noen som har gjort dette?

Og, må det være ren eddik, eller kan jeg ta oppi mat-eddik?[:D]
heldigvis for meg så kjøpte jeg en flaske med sitronsaft i går, ikke visste jeg hva jeg skulle bruke den til, men kjøpte den hvertfall[:D]

http://www.klikk.no/bolig/bonytt/article611764.ece

Sitronsaft funker supert, i hvert fall. Aldri prøvd de andre, bortsett fra bakepulver til å rengjøre kaffetrakter med.

Angående eddik skal den blandes 50/50 med vann, så se på flasken din om den er ferdig tynnet ut.[:)]

ORIGINAL: Kittekat

Sitronsaft funker supert, i hvert fall. Aldri prøvd de andre, bortsett fra bakepulver til å rengjøre kaffetrakter med.

Angående eddik skal den blandes 50/50 med vann, så se på flasken din om den er ferdig tynnet ut.[:)]

hva sa du sa du?[:D]

Jeg bruker en del eddik og bakepulver i stedet for kjemiske vaskemilder. [:)]

ORIGINAL: DenicaD

ORIGINAL: Kittekat

hva sa du sa du?[:D]

I stedet for kaffetrakterrens bruker man varmt vann og bakepulver. [:)] Står blandingsforhold i en av kommentarene på artikkelen du la ut.

Back
Topp