Julevasken har startet!

scorpio

Elsker forumet
Jeg er som sagt ikke noen husmor og er heller ikke glad i noen form for husarbeid!

Men fant ut av at hvis jeg tar 1-2 rom hver dag fremover,så slipper jeg gjøre så mye om gangen og alikevel blir jeg forholdsvis fort ferdig.....
Så nå er jeg ferdig med 4 rom,bare 6 gjenstår!
Rekker og fyke over tak,vegger og gulv mens snuppa sover luren sin på dagen[:)]

Nå skal jeg hente henne inn,gi henne middag og så skal vi opp og leke litt med Oda og tweety78,det blir kos!Tror vi til og med skulle få litt mat jeg,slett ikke verst gitt!!!

Så flink du er!! bor du i stor hus eller?

Her drøyer vi den til siste liten som vanlig :P hehe

ORIGINAL: Wibe^

Så flink du er!! bor du i stor hus eller?

Her drøyer vi den til siste liten som vanlig :P hehe

Nei ikke større enn 105 kvadrat,bare er ikke glad i å vaske derfor tar jeg litt og litt!

Var så koselig å ha dere her atte![:D] Oda elsker jo Ida, he he, bare ler ho hver gang ho kommer[:D] Er så gøy å se hvor godt de leker sammen. Og håper maten smakte sånn passe da, var bare noe enkelt, hadde null ork etter den gåturen hjem i dag, he he. ALDRI MER![:'(][:D] Men Oda sovna i det jeg la henne ned på puta si i allefall, he he, helt ferdig[;)] Så gleder oss til fredag snupp! Klem

ORIGINAL: Solvit

Så flink du er[;)] 

ORIGINAL: tweety78

Var så koselig å ha dere her atte![:D] Oda elsker jo Ida, he he, bare ler ho hver gang ho kommer[:D] Er så gøy å se hvor godt de leker sammen. Og håper maten smakte sånn passe da, var bare noe enkelt, hadde null ork etter den gåturen hjem i dag, he he. ALDRI MER![:'(][:D] Men Oda sovna i det jeg la henne ned på puta si i allefall, he he, helt ferdig[;)] Så gleder oss til fredag snupp! Klem

Maten var kjempe god,og marsipanen også.....
Ida og storkoser seg med Oda.
Ida også sovnet på et blunk og ikke hørt en lyd derifra etterpå.

Back
Topp