Julevask

Mamman til go`jenta!

Elsker forumet
Jeg må si at jeg aldri har vært noe opptatt av det!
Hører omtrent alle skal vaske ned rom for rom. Vegger og tak,alt skal skinne til jul...
Jeg er ikke så nøye på det jeg... Så lenge det er rent og fint...

Noen andre enn meg? Føler meg litt unormal her nå...[;)][;)][;)]

Da er nok jeg som deg. Jeg skal ikke vaske ned vegger og tak. Bare det er rent og fint!! [:D]

ORIGINAL: borga001

Da er nok jeg som deg. Jeg skal ikke vaske ned vegger og tak. Bare det er rent og fint!! [:D]

Samme her[:)]

mee too!

Når jeg var liten og skulle hjelpe mamma med julevasken, så tok jeg en klut med vanlig håndsåpe og sveiva rundt i lufta så det skulle lukte godt! Da var jeg ferdig med julevasken[:D]

I år skal jeg ta det litt grundigere, men vasker ikke ned hele leiligheten for det!
tar der jeg ser det trengs[:)]

Her tar jeg kjøkkenet, badet, stua og gangen. Vil jo si at det bare er 3 soverom igjen da [:D][:D]. Vasker vegger og gulv, samt tørker støv.

Hehe Linntendo: Jeg synes jeg er deg der du går og vifter med kluten[:D][:D][:D]

Her vaskes alt ned.... Vegger og tak, inni og utenpå skap. Ikke fordi jeg er opptatt av at det skal være gjort til jul, men fordi jeg begynner å jobbe etter jul og da er det godt å ha tatt det grundig! Blir ikke så mye tid til vask og gnikk da!

Da er jeg og unormal[:D] Jeg vasker gulv og tørker støv, vanlig fredagsvask liksom (sier jeg, som ikke vasker hver fredag, haha)[:D] Jeg har til og med ikke rukket å skifte til vintergardiner engang i år....[8D] Jeg er nøye på å ha det ryddig hjemme, men den vanvittige rundvasken har jeg ikkd hatt på flaut lenge......

I og med at de måtte rive brannmuren min uten at vi visste at det skulle skje,så var jo ALT nedstøva her,så derfor har jeg jo vaska skikkelig til jul[:D]
Men hadde det ikke vært for det så hadde jeg nok bare vaska litt mere enn vanlig helgevask[:)] Vakser heller skikkelig til vår og høst jeg[:D]

samme her

ORIGINAL: idamora

Da er jeg og unormal[:D] Jeg vasker gulv og tørker støv, vanlig fredagsvask liksom (sier jeg, som ikke vasker hver fredag, haha)[:D] Jeg har til og med ikke rukket å skifte til vintergardiner engang i år....[8D] Jeg er nøye på å ha det ryddig hjemme, men den vanvittige rundvasken har jeg ikkd hatt på flaut lenge......

Kan signere denne, ja! Bortsett fra det med vintergardiner, for noe sånt finnes ikke i mitt hus... Mine er hvite og gjennomsiktige året rundt. [:D]

ej vaska skikkelig te jul...
men vaska ikkje take...
men eller blir det skrubba ganske bra ja....
så langt he ej fått vaska alle vindu å vinduskarma å liste fått opp julegardine vaska kjøkkenet både utvendig å innvendig (tatt ut alt å stabla fint på plass igjen)vaska bokhylla tatt ut alle bøkene å sortert etter forfatter å størrelse på bøkene[8D] å tatt ca halve vetrineskape....
å vaska veggane i gangen å en vegg på stua..he tapet men den er kvit,så der vise det fort[:o] så he ej vaska snart alle dørene...
men masse stend igjen enda,det blir berre et rom som ikkje blir tatt te jul å det er romme te lisje gutt,det blir no brukt te oppbevarings rom te vi fe tia å rydde å stable i bua[:)]

Neeei, litt kingel synes ikke i jula uansett.. [;)]
Om våren derimot, når lyset og sola setter alt støvet og skiten på stas imidlertid, pleier jeg å ta rom for rom, vegger og tak.. VÅR RENGJØRING! [:D]

Må si jeg vasker litt grundiere enn ellers men ikke den fulle å hele julevasken med vegger og tak og alt som hører til. Men rent skal det nok bli.[:D]

ORIGINAL: maria8490

Må si jeg vasker litt grundiere enn ellers men ikke den fulle å hele julevasken med vegger og tak og alt som hører til. Men rent skal det nok bli.[:D]

Så utrolig fin Leah var i nissedrakta si... [:D]

ORIGINAL: Gullgutt08

ORIGINAL: idamora

Kan signere denne, ja! Bortsett fra det med vintergardiner, for noe sånt finnes ikke i mitt hus... Mine er hvite og gjennomsiktige året rundt. [:D]

Mine også tydeligvis[:D][:D]

Back
Topp