Julevask

kjersti72

Elsker forumet
Har dere full nedvask til jul alle sammen ? Jeg har da vasket 1,5 kjøkkenskap i dag og fortsetter det i dette tempoet så klarer jeg kanskje vaske kjøkkenet før jul hehe, skikkelig kjapping jeg tihi

Her har vi pusset opp, så har måttet vaske det meste pga alt støvet. Har igjen bad og kjøkkenskap, får se om det blir før jul..

har sneket meg unna..... hadde som sagt fotograf her i dag til å ta bilder til husprospektet og åper selvsagt å bli kvitt kåken så kjapt som mulig, og når megleren min sier "du skal få gratis nedvask når du flytter" tror du jeg gidder å vaske til jul........???????????

NEI.

Her skal hele huset vaskes på onsdag!!!! Gruer meg litt, det er ved full nedvasking jeg skulle ønske at vi hadde mindre hus...

Jeg skulle egentlig vakse kjøkkenet mitt idag, men barnpia mi svikta.

ORIGINAL: Goklumpen

har sneket meg unna..... hadde som sagt fotograf her i dag til å ta bilder til husprospektet og åper selvsagt å bli kvitt kåken så kjapt som mulig, og når megleren min sier "du skal få gratis nedvask når du flytter" tror du jeg gidder å vaske til jul........???????????

NEI.

WHAT !!!!!! er du lat eller [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: kjersti72

ORIGINAL: Goklumpen

NEI.

WHAT !!!!!! er du lat eller [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg er laget for comfort.....[:D]

nei,d gjør jeg ikke[;)]jeg tørker noe støv og vasker gulvene,men ikke inni alle skapene og sånn.det tar jeg en dag jeg får et kick[;)]skal vaske gulvene t søndag og tørke støv t helgen[;)]så er d gjort før jul[8D]mye annet å bruke tiden min på[8D]

Neida, her blir d ingen vask overhode!! [:D] Vi ska jo vær hos mamma, så ska hjelp ho og vask litt rundt(når dassen funka igjen[8D])

Får si som ei eldre dame æ møtte her om dagen; d e så mørkt på denne årstia, at skiten vises ikke så godt uansett.. [8D][:D]

Back
Topp