Julevarer i butikkene

Jeg synes pepperkaker og julebrus ol kan vente - skal jo spises i jula. Men jeg synes det er greit å handle inn til jul før desember, både gaver og pynt. Så har vi desember på å bake og kose oss og dra på juleaktiviteter.

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt tidlig er det kanskje, men nå har jeg så lyst på pepperkaker at jeg ser veldig fram til de kommer i butikken her jeg bor :)

Her på nærbutikken er det pepperkaker hele året. :P
De kan i det minste vente til etter Halloween med julegreier!

Sent from my iPhone using BV Forum

Starten av november synes jeg er passe.
Tror ikke jeg har sett noe june - greier i butikkene enda jeg.
Men så det på Selfridges i London i august :eek:

syns vanligvis det er tidlig at det kommer før sent i november, men i år håper jeg julebrusen er i hyllene snart så jeg rekker noen flasker før baby kommer og det kan bli trøbbel med amminga (er forberedt på å ikke drikke brus når han har kommet) ;p
hehe her har den kommet for 2uker siden ;)

Har ikke sett noe enda, men syntes det kommer sltfor tidlig hvert år :confused:

Jeg skulle ikke ønske det kom så tidlig på butikken, men det gjør meg liksom ingenting heller.

Kommer jo tidligere og tidligere for hvert år:P

Har ikke kommet noen ting her enda :p kanskje de er tregere i Sverige?!?
har egentlig ikke problemer med jule ting så tidlig men syns det kan bli gjemt vekk litt før vi har kommet til november ihvertfall

Jeg syns det er litt for tidlig. Her blir det ikke kjøpt noe sånt før det nærmer seg advent. Syns det er litt kjedelig når enkelte jeg kjenner pakker bort alt som har med jul å gjøre 3.juledag pga at de er lei. Blir jo det når jula begynner i oktober :-/

Synes juletingene kan komme 1 nov. :P

Kan vel få over halloween først kanskje ;) :P Hadde det ikke vært for Halloween, så er det litt tidlig nå, men kunne i det minste ventet par uker til :P

Alt for tidlig! Hvis det skal komme nå, hvorfor kalle det julebrus osv?

Alt for tidlig! Synes det holder med tidligst 1. november!

Aldri for tidlig for min smak :D

I butikken der jeg jobber har vi satt opp marsipanpølser i løsvekt ved kassen og kalt det jakt-marsipan;)

Syns det er greit at det kommer etter halloween. Er for tidlig nå.

Jeg synes det er greit at julevarene kommer i begynnelsen av november, men det blir jo bare tidligere og tidligere... Unødvendig, og stemningsdrepende for min del. Jeg klarer ikke helt å se at de tjener så mye på julevarer i september/oktober?

Jeg kjøper av prinsipp ikke julemerket mat og snop før i desember.

Back
Topp