Julevarer i butikkene

syns vanligvis det er tidlig at det kommer før sent i november, men i år håper jeg julebrusen er i hyllene snart så jeg rekker noen flasker før baby kommer og det kan bli trøbbel med amminga (er forberedt på å ikke drikke brus når han har kommet) ;p

Ja det er ALT for tidlig! Har ikke sett noe selv enda. Ødelegger julestemninga når de starter så tidlig, det blir liksom ikke like spesielt lenger.

Har kommet en del juleprodukter på butikken hær også :P litt tidlig enda, kan i det minste vente til november :P

Kjøper ikke noe før advent likevell, så for min del kan de bare sette frem julevarene når de vil :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Syns det er helt ok jeg. Lang tid til å glede seg og til å bygge opp forsventninger :D

Bryr meg egentlig ikke om det, lar være å kjøpe om jeg ikke vil ha :)

Absolutt tidlig, men det stopper meg likevel ikke å handle inn julebrus og pepperkaker! Mmmm! Har faktisk ikke sett det her i butikkene, men skal ta meg en runde imorgen :P Hadde smakt med julebrus i helgen

Har hørt at det kan være varer fra i fjor?

Grunnen er jo for at folk handler tidligere og tidligere. Alle har tidsfrister til å ha nesten alt på plass sist i oktober for at alt skal være klart til november. Er ikke plass på lagrene. Det tar tid å få ut ting.

Det er vanvittig mye jobb for en liten periode.

Men skjønner at kunder synes det er tidlig. Men skal man hjelpe til når det smeller så må ting være klart. :) sånn er livet

Jeg synes i grunnen ikke det er tidlig, ikke i år vertfall! Jeg venter desperat på julebrusen :p men her vi bor er det enda ikke kommet noe julete i butikken, så jeg må vel vente tålmodig!

Ja, synes det er tidlig, men må allikevel smile når jeg ser julebrusen stå der foran meg. :)

Back
Topp