Julevaks!

Jeg har ikke vasket annet enn kjøkkenbenken siden august.. Jeg har vaskehjelp som kommer annenhver uke og vasker huset. Hun skal vaske rundt til meg i desember, så da blir det så fint og flott =) Jeg skal få mannen til å ta litt i kjøkkenskapene, men så sier jeg meg fornøyd.

Vi har nettopp kjøpt hus å held på å male å pusse opp litt, så blir d vasking etterhvert :) Trur neppe æ vaske på mæ fødsel....har blitt satt igang 14 daga på overtid dæm forrige to gangan så..... ;)

Kjenner det hadde vært deilig med hushjelp nå, men har ikke råd desverre=( Men jeg skal nok komme i mål med vask og pynt og oppussing om jeg bare tar litt hver dag.. Mye blir gjort om man rydder/vasker i en time om dagen og så tar oppussing i helga.. Skal vel bare male og henge opp litt hyller og forskjellig, men storesøster fikk 5000,- i julegave av oldemor sin, så vi bruker de pengene og da har vi ingen unnskyldning for ikke å få det gjort lengre;)

Dere som tar skikkelig rundvask; husk at ingen feirer jul inni skapene ;)

Har ikke energi eller "helse" til å ta skikkelig julevask i år!! Men vi overlever nok :p

Dere som tar skikkelig rundvask; husk at ingen feirer jul inni skapene ;)

Har ikke energi eller "helse" til å ta skikkelig julevask i år!! Men vi overlever nok :p

Hahaha, det er sant! Så her vasker vi bare overflater :) Tar en skikkelig vask den dagen vi flytter ut herfra! Som jeg håper ikke er så lenge til :)

• Liker
Reactions: jc
Juhu,jeg har fått vasket kjøkkenet i dag:) Brukte riktignok noen timer på det,og det er fortsatt ikke helt ferdig,men da samboer kom hjem fikk jeg masse skryt for det jeg hadde gjort :) Fant ut at jeg skulle vaske det ned nå,og bestemte meg for å ta det i mitt tempo og med mange pauser innimellom(Er jo så mye artig sport på TV nå at jeg bare MÅ få med meg litt av det også :p ). Så nå har jeg bare kjøkkenbordet og gulvene igjen,og jeg føler meg i litt bedre humør også etter å ha fått gjort det :)

• Liker
Reactions: jc
Får se hva jeg får til når permisjonen begynner. Er 50 % sm fra jobben fordi formen ikke er på topp og da sier det vel selv at jeg ikke har sjans til å drive med nedvask.....

Veit ikkje koss eg skal få tid til å vaske, men det trengs virkelig! Går fremdeles i 100% jobb og håper å gjere det til eg går ut i permisjon til jul. Denne veka er eg bortreist heile veka, så eg er redd det plutselig er blitt jul uten at noko er blitt gjordt!

Veit ikkje koss eg skal få tid til å vaske, men det trengs virkelig! Går fremdeles i 100% jobb og håper å gjere det til eg går ut i permisjon til jul. Denne veka er eg bortreist heile veka, så eg er redd det plutselig er blitt jul uten at noko er blitt gjordt!

Blir jul uannsett ;) Har du ingen til og hjelpe deg da? Her blir det en lett julevask, så tar vi en kjempe grundig vask til våren, da vi kan lufte skikkelig uten å fryse ihjel :/

Blir jul uannsett ;) Har du ingen til og hjelpe deg da? Her blir det en lett julevask, så tar vi en kjempe grundig vask til våren, da vi kan lufte skikkelig uten å fryse ihjel :/

Her blir det også lett julevask, men som du sier jula kommer uansett ;) Vi blir ikke så mye hjemme i jula og venter heller ikke storbesøk så mangel på skikkelig rundvask har jeg ikke dårlig samvittighet for.

Her blir det også lett julevask, men som du sier jula kommer uansett ;) Vi blir ikke så mye hjemme i jula og venter heller ikke storbesøk så mangel på skikkelig rundvask har jeg ikke dårlig samvittighet for.
Slik er det hos oss også, her ryddes det slik at skulle det komme noen på besøk, så ser det ikke helt bomba ut :P

Vi har måttet vaske litt grundig grunnet oppussing i huset,men er mest nede som har fått lide av det for der har alt vært lagret mens tre rom oppe har blitt ordna.Men nå ser til og med jeg lyset i enden av tunnelen,så da blir det nok bra:)

Back
Topp