Julevaks!

*IdaMor*

Elsker forumet
Ohho! Nå er jeg godt igang med julevasken! :) Så mens jeg går her å vagger fra rom til rom, å er ned på kner og skrubber og vasker, lurer jeg virkelig på hvor mange av oss, som kommer til å vaske igang fødselen. For detta var vondt! :p
Julepynting neste ;)

Jeg blir nok ikke å starte fødsel av det..
For her i huset vaskes det rundt.. og da mener jeg RUNDT. Alle ting får stå i ro og moppen/ filla vasker rundt.. Og i tillegg er det ikke jeg som vasker, men min kjære :P

Jeg tar meg bare av de koselige tingene jeg :P

• Liker
Reactions: jc
Her må vi først få satt sammen alle møblene til den lille,så ser vi hvordan vaskingen blir.Men jeg trodde jeg skulle deise i bakken på mandag,da jeg skulle ordne med den ene flatpakka som måtte åpnes og sorteres.Måtte til slutt ned på alle fire for å få ordnet med den,og jeg var sliten i en halvtime - time etterpå. Fy F...., det var helt grusom følelse,og jeg satt og unnskyldte meg til den lille i magen etterpå.

Jeg sitter her å vurderer å begynne! Og nå fikk jeg litt dårlig samvittighet når jeg leste hvor flink du er! Jaja, da får jeg bare sette i gang å svinge moppen;) På med musikk og frem med vaskebøtta! God julevask!;)

Ha! Nå skal de
Jeg sitter her å vurderer å begynne! Og nå fikk jeg litt dårlig samvittighet når jeg leste hvor flink du er! Jaja, da får jeg bare sette i gang å svinge moppen;) På med musikk og frem med vaskebøtta! God julevask!;)
Haha, nå sies at alt ser mye bedre ut, når man skriver om det ;)

Blir nok ingen grundig husvask med skrubbing av vegger, tek ol. i år, dessverre. Magen har blitt for stor og tung, bekkenet er for vondt, kynnerne kommer for hyppig, og min kjære har nok med alt det andre han hjelper til med. Så jeg sitter heller her og beundrer dere som orker/klarer å få vaska :) Jeg er skikkelig fornøyd med at jeg orket, med god hjelp fra mannen selvfølgelig, å pynte til advent i går ;) Nå får jeg lade opp til adventspynten skal vekk og julepynten skal opp (er jo ikke så lenge til)....

Blir ikke noe grundig julevask tror jeg. Ikke noe mer enn normalt. Må kanskje vaske noen lister, men DET får sambo gjøre ;) Julepynting skjer til helgen når han kommer hjem :D

Jeg blir nok ikke å starte fødsel av det..
For her i huset vaskes det rundt.. og da mener jeg RUNDT. Alle ting får stå i ro og moppen/ filla vasker rundt.. Og i tillegg er det ikke jeg som vasker, men min kjære :p

Jeg tar meg bare av de koselige tingene jeg :p

Åh det må være godt! :D Her ligger mannen med influensa, å tror han skal til å dø.. så må nåkk ta julevasken selv :P

Får meg ny vaskedame i fra neste uke av (HIMMELSK), så her sniker jeg meg unna julevasken ;)

Ha! Nå skal de

Haha, nå sies at alt ser mye bedre ut, når man skriver om det ;)
Hehe, det gjør som regel det!;) Men nå er jeg hvertfall ferdig med 1. etg. Nå er det bare 2 igjen! Skuffer og skaper, vegger og tak, det tror jeg at jeg drøyer i år...:) Og resten av huset tar jeg i morgen, de kynnerene startet jo så fort man beveger på seg! Utrolig kjedelig..

Her blir det ingen typisk julenedvask i år:) Vasker det jeg må og vil..ta det etter formen tenker jeg:) Ikke godt å si hvordan en har det de siste ukene men kommer absolutt ikke til å ha dårlig samvittighet for ikke å vaske over,under og inni alle skap i år:)

Åh det må være godt! :D Her ligger mannen med influensa, å tror han skal til å dø.. så må nåkk ta julevasken selv :p

Veldig kjekt det ja :) Han tar godt vare på meg og passer på at jeg ikke skal ha vondt :) Og vi er ikke så veldig nøye på at det skal være gullende rent nå :P litt skit vises alikavell ikke siden det er så mye mørkt :P så tar jeg heller stor rengjøring til våren når dører og vinduer kan stå oppe :)

Jeg tror det blir til at han tar det mest grundige,og så får jeg bare moppe litt over der jeg finner ut at det trengs.Får ikke lov av han å anstrenge meg for mye heller.

Fikk også er kick jeg å mannen idag å vaska ned stua xsmile3 Så da er det bare resten igjen xsmile5 2 langdryge rom igjen og 3 lette.. Håper å bli ferdig til helga så får jeg pynta til første advent xsmile3 Da jeg håper å bli kvitt jula før lillegull melder sin ankomst tidlig i januar!

Her i huset er det 5 cm lag med oppussingsstøv, så her MÅ det vaskes skikkelig. Er ikke ferdig med å støve ned, men håper på å bli ferdig i løpet av helga. Men i tillegg til det, har vi kjøpt oss hus, så må også få pakka litt, få inn megler, ha visning, å selge:) Ikke er vi ferdig med innkjøp til lille baby heller. Er ikke helt stressa enda, men skal bli godt å få huset opp å gå igjen ihvertfall, og få litt oversikt over hva vi egentlig trenger.

Off! DA sier jeg hade bra til et fungerende bekken :/ Var kansje ikke så smart å ta julevasken selv? :(

Fikk også er kick jeg å mannen idag å vaska ned stua xsmile3 Så da er det bare resten igjen xsmile5 2 langdryge rom igjen og 3 lette.. Håper å bli ferdig til helga så får jeg pynta til første advent xsmile3 Da jeg håper å bli kvitt jula før lillegull melder sin ankomst tidlig i januar!

Slik er det her også, har gjennstående 2 sov, bad, kjøkken :( å gangen... Ja jeg også håper at jeg vinner og hive ut jula igjen før lillegutt har tenkt seg ut :P

vi ar vaska hele andre etage grunndig, samt flytta om litt der.....meeen skal nok ta d litt m ro ift vasking for var gåen i bekkenet et par dager etter den runden! Tenker at sambo får trå til på det siste på kjøkken, bad og stue xsmile3

Back
Topp