Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, nå sies at alt ser mye bedre ut, når man skriver om detJeg sitter her å vurderer å begynne! Og nå fikk jeg litt dårlig samvittighet når jeg leste hvor flink du er! Jaja, da får jeg bare sette i gang å svinge moppen På med musikk og frem med vaskebøtta! God julevask!
Jeg blir nok ikke å starte fødsel av det..
For her i huset vaskes det rundt.. og da mener jeg RUNDT. Alle ting får stå i ro og moppen/ filla vasker rundt.. Og i tillegg er det ikke jeg som vasker, men min kjære
Jeg tar meg bare av de koselige tingene jeg
Hehe, det gjør som regel det! Men nå er jeg hvertfall ferdig med 1. etg. Nå er det bare 2 igjen! Skuffer og skaper, vegger og tak, det tror jeg at jeg drøyer i år... Og resten av huset tar jeg i morgen, de kynnerene startet jo så fort man beveger på seg! Utrolig kjedelig..Ha! Nå skal de
Haha, nå sies at alt ser mye bedre ut, når man skriver om det
Misunnelig...Får meg ny vaskedame i fra neste uke av (HIMMELSK), så her sniker jeg meg unna julevasken
Får meg ny vaskedame i fra neste uke av (HIMMELSK), så her sniker jeg meg unna julevasken
Åh det må være godt! Her ligger mannen med influensa, å tror han skal til å dø.. så må nåkk ta julevasken selv
Fikk også er kick jeg å mannen idag å vaska ned stua Så da er det bare resten igjen 2 langdryge rom igjen og 3 lette.. Håper å bli ferdig til helga så får jeg pynta til første advent Da jeg håper å bli kvitt jula før lillegull melder sin ankomst tidlig i januar!