Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, nå sies at alt ser mye bedre ut, når man skriver om detJeg sitter her å vurderer å begynne! Og nå fikk jeg litt dårlig samvittighet når jeg leste hvor flink du er! Jaja, da får jeg bare sette i gang å svinge moppenPå med musikk og frem med vaskebøtta! God julevask!
![]()
Jeg blir nok ikke å starte fødsel av det..
For her i huset vaskes det rundt.. og da mener jeg RUNDT. Alle ting får stå i ro og moppen/ filla vasker rundt.. Og i tillegg er det ikke jeg som vasker, men min kjære
Jeg tar meg bare av de koselige tingene jeg![]()
Hehe, det gjør som regel det!Ha! Nå skal de
Haha, nå sies at alt ser mye bedre ut, når man skriver om det![]()
Misunnelig...Får meg ny vaskedame i fra neste uke av (HIMMELSK), så her sniker jeg meg unna julevasken![]()
Får meg ny vaskedame i fra neste uke av (HIMMELSK), så her sniker jeg meg unna julevasken![]()
Åh det må være godt!Her ligger mannen med influensa, å tror han skal til å dø.. så må nåkk ta julevasken selv
![]()
Fikk også er kick jeg å mannen idag å vaska ned stuaSå da er det bare resten igjen
2 langdryge rom igjen og 3 lette.. Håper å bli ferdig til helga så får jeg pynta til første advent
Da jeg håper å bli kvitt jula før lillegull melder sin ankomst tidlig i januar!