juleturnus??

ORIGINAL: tess1706

noen som har peiling på hvordan rettigheter jeg har. jobber natt som sykepleier i kommunen.
trenger å vite hva jeg har rett på før jeg forsøker å snakke med sjefen min igjen.. jobber baåde julaften og nyttårsaften og helgen før jul? hvem bestemer når f3 dagen skal tas? arbeidsgiver eller ?

da har jeg vært på møte med HTV, og turnusen min er lovelig da jeg har fått f3 dag natt til søndag helgen før jul. HTV skjønner at jeg syns turnusen er urettferdig på grunn av jobbing julaften og nyttårsaften..men hun kan ikke hjelpe meg med noe..

ORIGINAL: tess1706

noen som har peiling på hvordan rettigheter jeg har. jobber natt som sykepleier i kommunen.
trenger å vite hva jeg har rett på før jeg forsøker å snakke med sjefen min igjen.. jobber baåde julaften og nyttårsaften og helgen før jul? hvem bestemer når f3 dagen skal tas? arbeidsgiver eller ?

Hos oss er det sånn at du jobber Enten julaften ELLER nyttårsaften, egen juleturnus hvor folk som ønsker kan sette seg opp på jobbing, er det ikke nok som ønsker å jobbe blir man satt opp på vakt,
men fraviker fra vanlig turnus, og det blir sett på hvem som jobbet i fjor på en måte..

Back
Topp