Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nettopp kastet ut.... Er nok vanlig å ha det lenger, men jeg føler meg alltid ferdig med jula 1 januar, så klarer ikke å ha det i hus lenger.... Klør i fingra etter å få det ut.... [:D]
møkka tre!!!! Kjøpte en stooor fin fyldig edelgran, avklimatiserte den som man skal, fått vann og kjærlighet, og enda så var den tørr etter en dag i hus!!!! den ble satt inn på lillejulaften, så den var tørr på julaften:( da var det heller ingen juletremenn å klage til, svindel!!!!
over til spørsmålet,, skal ut fort som F!!! bare ikke orket.. tar det i morgen!:p
Fra gammelt av bruker jeg å ha det til etter bursdagen min (13) Men vi bor så trangt at jeg har kastet det ut et par dager ut i det nye året. Men sliter litt nå i år, for det er så utrolig vakkert. Sluttet å vanne det for over ei uke siden. (så det skulle bli enklere å si farvel hehe) Men det er fortsatt like vakkert og fyldig. Og barnålene henger fint fast. Nei huff, det blir trist å ta farvel med dette treet altså. Har tatt bort jula i dag, så det er bare treet igjen. :(
Pleier ha det stående til 13de dag jul.., 6 jan.. Men iår ble det kastet ut igår, for vi reiser til syden 5 og giddder ikke komme hjem å vaske ut jula..[:D].