Juletre

Anitata

Gift med forumet
Hvilket juletre har du?

her har vi ekte grantre[:)] ingenting som slår det

vi har ekte plastikk he he, blir mer levende juletre når mini blir større, er noe med den lukta.... blir liksom ikke jul uten juletre lukt!!

Her er det plast, dessverre. Mammas hus, mammas regler[:o]

ORIGINAL: Tubaluba

vi har ekte plastikk he he, blir mer levende juletre når mini blir større, er noe med den lukta.... blir liksom ikke jul uten juletre lukt!!

ja den lukta er helt magisk....[;)]

ORIGINAL: Leilani

men når dere feirer hos dere selv, så er det deres regler[;)]

ORIGINAL: lagopus

ORIGINAL: Leilani

men når dere feirer hos dere selv, så er det deres regler[;)]

Jupp. Hun sa jeg gjerne måtte kjøpe ekte tre nå og. Men da måtte jeg støvsuge opp etter det og..
OK, plastikk it is, then![;)][;)]

Vi har også ekte grantre, kunne ikke hatt noe annet [:)]

Har ikke tre :)

Ekte grantre hente i skogen til mamma og pappa[:D] Blir ikke like fyldig som kjøpe tre kan man si, men men[:)]

ORIGINAL: Nette76

Ekte grantre hente i skogen til mamma og pappa[:D] Blir ikke like fyldig som kjøpe tre kan man si, men men[:)]

Men det er jo sånn stas med "selvplukka" tre![:D]
Da jeg var lita brukte vi å gå på skitur i skogen og hentet tre selv. Så knytta vi det til en sånn gammeldags trekjelke og trakk det med hjem. Skikkelig kos![:D]
Bestefaren min var vaktmester på barneskolen vår i gamledager. Selv om han var pensjonert, så var det han som hentet treet til dem. Og så fikk han lov å ta med trær til seg og familien samtidig[:)]

Ekte edelgran!!! Me love!!!! [:)][:)]

Lukter sååå godt, og drysser ikke slik som julegrana...

Drømmen er et ekte grantre, men vi har hatt plastikktre et par år nå. Vi fikk en tiltenkt svigersøster inn i familien som er allergisk mot nåltre... [8|] Må si at mange av oss savner lukta.. [:(]

Vi har ekte edelgran og er foreløpig strålende fornøyd med det - drysser ikke!

Har ikek tre i år, her er det heller lekegrind, vogge og lekematte på gulvet..vurderte om jeg skulle pynte leke grinda da..haha

Back
Topp