juletre

Pinky84

Glad i forumet
kan eg få se bilde av juletreet ditt fra i fjor??

vil ha meg litt ny juletrepynt i år og trenger litt inspirasjon[:D]

ORIGINAL: KaffiTøsa

Er det sånne tynne glittetråder du har på treet? Hvor får man tak i det? Leter og leter og leter og leter... Hjemme hos mamma lapper vi sammen glittertrådene hvert år. Har sikkert hatt de i 30 år. Men jeg vil ha i vårt hus også[:D]

ORIGINAL: Anine_76

De glittertrådene har de på Europris

Tusen takk!! Da suser jeg dit[:D]

ORIGINAL: Anine_76

De glittertrådene har de på Europris

Er de lange.....Har funnet noen, men det har bare vært korte. Er disse lange, blir jeg veldig gla [:D]

hvilket tre er det du har?

Har ikke bilde på denne maskinen. Men juletreet hos oss er alltid pyntet etter tradisjoner[:)].
Den første julen vi hadde eget juletre var det aller meste av pynen vår merket IKEA[:D] så noe blir gjerne byttet ut hvert år,kulene blandt annet er skiftet fra plæstik til gamle kuler funnet på loppis og antikkmesser og nye av glass,ellers er jeg ingen tilhenger av de lange remsene med glitter,har sånne tynne korte tråder som jeg legger på en og en[:)]ellershar jeg små halmbukker,små lys og engle hår(skjegget til nissen[:D]) I toppen har jeg et arvet spyd på sånn ca +130 år

Her er mitt fra i fjor...bruker rød sløyfer istedenfor glitter...

ORIGINAL: vestfold80

Er det sånne tynne glittetråder du har på treet? Hvor får man tak i det? Leter og leter og leter og leter... Hjemme hos mamma lapper vi sammen glittertrådene hvert år. Har sikkert hatt de i 30 år. Men jeg vil ha i vårt hus også[:D]

husker ikke hvor jeg kjøpte de.. en del forskjellige plasser.. vanskelige å få tak i! bruker den korte typen iallefall!

Bodde i Usa å der hadde de skikkelige tette tre, sånn som du [:D] utroli my finere enn de spinkle.. synn de ikke finnes slike ekte [:)]

Back
Topp