juletre?

kkaasa

Elsker forumet
hvordan pynter dere juletreet?
hva slags pynt har dere på..

vi har kuler i alle varianter, flagg, lys og glitter...(etter min mening skla glitter rundt og flagg nedover)

Kuler, lys og glitter.. Er ikke noe fan av flagg på treet. Men er enig med deg om hvordan glitter og flagg skal henge[:D]

Naturhvit og rød pynt i litt gammeldags stil, masse små lys i sånne lyslenker, litt flagg, og et eldgammelt spir i toppen som har vært brukt i samboers familie. Gleder meg til å pynte til jul[:)]

ORIGINAL: |Lica|

Kuler, lys og glitter.. Er ikke noe fan av flagg på treet. Men er enig med deg om hvordan glitter og flagg skal henge[:D]

jeg har bare lilla, sølv, hvitt og glass av pynt på treet, glitter og masse små lys...

flere?

Vi har masse forskjellig pynt,kuler,nisser,engler,dompapper og div i mange farger,har også noe gammel pynt som jeg lagde da jeg var liten[:)]har også alltid glitter,3-4 rader på tvers og 4-5 rader på langs.Og så har jeg alltid englehår på juletrelysene,det blir så koselig![:)]

Planlegger hvert år å pynte treet i bare rødt og gull mend et blir aldri noe av.Når juletrepynten tas frem lille julaften klarer jeg ikke la være å henge på alt vi har samlet opp gjennom årene.

Har også egen juletrepynt som bare er tassen sin,har kjøpt en liten ting hvert år siden hans første jul,som han skal få med seg når han blir voksen[:)][:)]

Vi har pleid å ha lys, kuler og oppheng i forskj former, engler og sånn kule-lenker (i stedet for glitter, aner ikke hva det heter), pluss noe glass-oppheng. Har brukt å ha det i blått og sølv, men for meg er ikke det ordentlige julefarger, så nå har vi kjøpt rødt og gull. Gleder meg til å pynte!!! [:D][:D]

Back
Topp