Juletre?

Vixen

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Maiblomstene 2017
Juletre har alltid vært viktig for meg. Jeg synes det er såååå koselig! Men mannen vil ikke ha juletre i år på grunn av at gutten vår river ned absolutt alt han får tak i. Han går ikke ennå, men drar seg opp etter alle skuffer og skap. Kjenner jo litt på at det kan bli mye hvis man hele tia skal passe på det treet. Vi har lita leilighet også. Skal dere ha?

Ja det hører med. På hytten og hjemme er det tre. I år feires det med min familie og der er også tre. Må bare følge ekstra godt med. For ja pynten er spennende.

åååååh, ja!!!

Nå skal det sies at vi ikke feirer jul hjemme, så får virkelig håpe at svigermor fikser tre - så får vi heller være litt påpasselige med å holde luringen unna :)

Men hadde vi feiret hjemme hadde vi uansett hatt tre - mulig at vi hadde brukt lekegrinden til å beskytte juletreet :P

Åj! Det hadde jeg ikke tenkt på enda :O ønsker jo å ha tre men spørs hvor lenge det får stå før jeg tar det ned igjen :p

Har plast tre, med bare Arne og Carlos sine strikka kuler på så regner med at det går greit:)

Har ikke hatt tre før siden vi var vært bortreist og bodd i veldig liten leilighet. Nå har vi større plass og skal feire julaften hjemme så vi prøver oss og satser på at det går bra..

Jeg er veldig glad i jula og pynter til 1.desember, dermed er jeg ganske ferdig når Januar kommer og pakker vekk jula 1. eller 2. januar. Siden juletreet kommer opp lille julaften tenker jeg at vi heller får passe ekstra godt på den uka vi har juletre

Back
Topp