Juletre:)

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Hva velger dere?:) ekte eller plastikk?
Hogge selv eller kjøpe?:)

Vi kjøper edelgran og hogger selv til å ha ute med lys:)

Ekte:)

Prøvde på et fake et i fjor men når vi satt det opp så vi alle bare på det stusselige treet og satte oss i bilen å fant et stort fint tre og fortsetter tradisjonen med ekte jule tre:)

Av hensyn til allergi i familie og slekt blir det plast. Det vi har er ganske fint og en må nært for å se at det er plast når det er pyntet. Men det begynner å bli slitt så det blir nytt etterhvert.

Jeg har plast, kan ikke ha ekte pga allergi :)

Hva velger dere?:) ekte eller plastikk?
Hogge selv eller kjøpe?:)

Vi kjøper edelgran og hogger selv til å ha ute med lys:)
Nå som jeg har små barn så vil jeg gjerne ha edelgran.
Når barna ikke bryr seg lengre, så blir det nok plastikk tre :)

Her er det plast pga allergi. har ikke av de billigste typene, så er faktisk veldig fint.
Trur det kosta ca 2000 kr :O
Det kosta vårt også, minst. Men gang opp prisen på edelgran (som vi hadde før) med antallet år vi har brukt det, og vi er godt i pluss :-)

Plastikk. Har foreløpig bare hatt et lite juletre da vi har feiret bort hver jul. Tenker å starte med stort juletre neste år, når babyen min er over 1 år :)

Vi hadde falskt i leiligheten på 60 m2, men nå har vi kjøpt stort hus med stor stue så nå blir det ekte :D

Plastikktre her i huset :)

Plastikktre pga både allergi (mamma)
Og vi er borte mange av julene
Treet koster noemalt 5000 å ser ut som naturtro tre

vant med ekte fra barndommen men er så mange stygge ekte og skal man ha en flott tre må man opp i mye penger samt de er sjeldent fine hele desember, så da vi skulle kjøpe vårt første ble det kunstig, kunne ikke vært mer fornøyd - perfekt tre vært år :D

Har hatt ekte i alle år, i fjor kjøpte vi plast. Er kjempe lekkert og ser helt ekte ut. Jeg var så lei av å få utslett hver gang jeg skulle pynte :(

Kjøpte plastikk i fjor, så viss det ikke er overtatt av edderkopper i bua så skal det inn i år også :P

Ekte. Kjøper det på en eller annen tilfeldig plass i midten av desember :p

Back
Topp