Juletre?

svampebob

Elsker forumet
Skal dere ha juletre i år? Jeg har tenkt litt på saken de siste dagene, og tror rett og slett vi dropper treet i år. Snuppa er for klåfingra til at jeg tør tror jeg. Kjipt for de andre ungene, men vi får pynte enda mer :)

Har dere tenkt på hva dere gjør?

Vi skal ha tre. Var redd for at storebror skulle dra det ned når han var like liten, men han holdt seg langt unna etter at han fikk kjenne på barnålene. Håper på det samme i år :-)

Jeg kjenner jeg er ganske spent på dette her selv.
Vi har en stor kurv vi bruker og sette treet i, og tipset svigers om at vi kunne feste en liten hyssing i treet og en liten hempe i veggen, så raser det hvertfall ikke over babyen..

Vi skal ikke ha juletre, synes ikke det er noe fint :-P så da slipper vi å tenke på det.

Blir ikke juletre i år da vi reiser vekk og mannen blir borte på jobb. Blir sikkert neste år. :)

Orke ikke ha tre i år. Nok å holde han vekke fra allerede. Et juletre hadde aldri fått stått i fred. Så hadde bare blitt et irritasjonsmoment. Ikke skal vi ha juleselskap heller :-) muligens til neste år.

Selvfølgelig blir det tre :) har hatt snart tre barn og to valper, og ingen har så langt kødda med treet. Holder seg unna når de kjenner barnålene ;)

Vi har fått oss stor kjempe fin juletre :) og jenten min på 7 mnd rører ikke treet :) hun kjører bort med sin gåstol og bare ser på men rører ikke

Back
Topp