Juletre

Det må være ekte gran:)

Vi har ekte edelgran:)

Det må være ekte , tradisjonen er at gutta i familien og barna drar ut og hogger årets juletre, og barna velger ut treet, så vi har hatt mye rare trær gjennom årene;))

Pleier alltid å ha ekte å går ut i skogen å hogger selv, men i år blir det plastikk. Har tradisjon at familien pynter det ilag så i år må juletreet opp i midten av desember fordi at gubben reiser på sjøen. Så i år blir d plastikk så det ikke dør før julaften :-p

Vi har hatt plastikk de siste 2 årene, helt greit selv om jeg gjerne skulle hatt ekte. Men det får bli en annen gang :)

Vi har hatt plast de siste 7 årene, men tror vi skal ha ekte i år. Plasttreet vårt er så svært, tar innmari mye plass, så tror vi kjøper et mindre men ekte tre i år. Kan jo ta fram plasttreet igjen et annet år om vi vil. :)

Må være ekte! Eldste og mannen har som tradisjon å dra og kjøpe. Det var ordentlig nedtur det året vi måtte ha plastikk fordi vårt store, flotte tre var av elendig kvalitet.

Furu. Har vi hatt I alle år siden jeg var liten. Men d må Være stooort, tett å bredt og stjerna må gå helt til taket. Og kuler I to farger. Med mye små lys. ❤

Er aldri hjemme i jula, så der har jeg bare ett lite plastikk tre, men hjemme hos foreldrene mine er det alltid ekte :)

Ekte! Og det må være gran :) Den er finest + at den lukter mest :) Elsker juletrelukt!

Plastikk
Savner lukta fra ekte tre, men savner ikke barnålene

Back
Topp