Juletre :-)

Vimso84

Glad i forumet
I år er det første gangen vi skal ha juletre, er litt usikker på hva jeg skal pynte med, så jenter hva har dere på treet deres?? :-)

I år er det første gangen vi skal ha juletre, er litt usikker på hva jeg skal pynte med, så jenter hva har dere på treet deres?? :)
Har samme issuet faktisk :o jeg liker det sånn litt normalt tror jeg. Type sølv, rødt og grønt.. I think. Engler og nisser ;)

Har ikke plass til tre. :/
Vi flytter i februar og får dobbelt så stor plass. Men neste jul skal vi mest sannsynlig til pappa, så da vet jeg ikke om det er så mye vits med juletre heller.

Jeg veier opp med å pynte alt annet i huset i stedet. ;)

Vi har røde og blå kuler, hvite fluffy hjerter, noen store kuler som er strikket, glasshjerter og glassengler, dompaper, noen kongler som jeg fester på grenene og så avslutter jeg med norske flagg. Blir så fint så. :)

Vi har mye i glass. Kuler og engler, en del sølv, hvitt, glitter og stas. Har så mye rød julepynt ellers i huset.
Tips: vi kjøpte myye julepynt på januarsalg for to år siden. Da fikk vi den stilen vi ville ha, og de litt dyre pyntetingene superbillig.

Vi har mye i glass. Kuler og engler, en del sølv, hvitt, glitter og stas. Har så mye rød julepynt ellers i huset.
Tips: vi kjøpte myye julepynt på januarsalg for to år siden. Da fikk vi den stilen vi ville ha, og de litt dyre pyntetingene superbillig.

Det var jaggu lurt det tipse :-) tusen takk :-)

Ser for meg mangen fine juletre her alså hehe :-) :-) er så koseligt å få juletre på plass er ikke så lenge til :-) :-)

Hvis dere har søstrene grene i nærheten har de mange fine glasskuler til en rimelig penge :)

Vi har mye forskjellig julepynt, varierer litt fra år til år hva som kommer opp på treet. Går mest i rødt, sølv, litt gull, glass, hvitt og noe blått. Matte og blanke kuler, engler, reinsdyr, nisser ++ Og lange perlekjeder i sølv som henger rundt/ nedover treet :)

Back
Topp