Juletre og pynt...

MzMillie

Forelsket i forumet
Er jo en liten stund igjen til vi skal sette opp juletre, men jeg kom til å tenke på det her om dagen. Lille har blitt veldig aktiv, krabber og har begynt å klatre litt. Så det blir vel litt utfordrende når vi får et juletre i stua som helst skulle fått stått i fred... Må kanskje binde det fast slik st det ikke ramler overende, og henge pynten så høyt at han ikke rekker opp...

Hvordan tenker dere å løse dette?

(Vi hadde jo samme utfordring med storesøster, men greier ikke å huske hvordan det var. Er jo 9 år siden!)
 
Har uknuselig pynt i hvert fall. Katten er også glad i juletreet ;-) Binde fast er sikkert ikke dumt, nei. Storebror var yngre første jul og skjønte "nei" andre jul, så dette blir nytt her også
 
Har uknuselig pynt i hvert fall. Katten er også glad i juletreet ;-) Binde fast er sikkert ikke dumt, nei. Storebror var yngre første jul og skjønte "nei" andre jul, så dette blir nytt her også

Uknuselig pynt er nok lurt ja :)

Skal bli moro på julaften å forsøke å holde han unna julegavene :p Da tror jeg vi må la være å fyre i ovnen, og sette grinda rundt treet i stedet :D
 
Uknuselig pynt er nok lurt ja :)

Skal bli moro på julaften å forsøke å holde han unna julegavene :p Da tror jeg vi må la være å fyre i ovnen, og sette grinda rundt treet i stedet :D
Eller så ligger det vel litt pakker foran som er fine å ta på :-D
 
Mye pynt øverst :D Tøysepynt nederst!
 
Back
Topp