Juletråden

Vi har brukt dagen til å bake lefser tiljul sammen med mammaog tante, nå ligger de klar i fryseren :)

Jeg er ferdig med nesten alle julegavene og julekortene er sendt ut.
Vurdere å lage en eller annen julebakst med barna i dag, kanskje kakemenn.

Jeg er ferdig med nesten alle julegavene og julekortene er sendt ut.
Vurdere å lage en eller annen julebakst med barna i dag, kanskje kakemenn.
Så deilig ☺️

Alltid plan om å være tidlig ute men blir aldri sånn :woot:

Julekortene er i hus, ett par gaver er ordnet men ikke bakt noe. Skal ikke bake så mye heller...

Så deilig ☺️

Alltid plan om å være tidlig ute men blir aldri sånn :woot:

Julekortene er i hus, ett par gaver er ordnet men ikke bakt noe. Skal ikke bake så mye heller...
Nei, baker ikke noe særlig jeg heller. Kun for barna :)
Må lage pepperkakehus da!

Er Willow tree figurer ut eller in å få i gaver?

Jeg elsker figurene og vil si ja. Fått i gave av andre og gitt i gave til de jeg vet eller tror vil like det. Kommer vel an på personen og om de liker det, men kan jo alltids byttes hvis den som får det ikke liker det :-)

Ferdig med julegave til mine 4 tantebarn, en til søsteren til mannen, til datteren min..
skal egentlig ikke kjøpe noe til mannen i år, då eg ikkje har noe til overs etter alle regninger, men en liten ting vil eg kjøpe, noen tips?

Tenk, 5.desember allerede! Jeg anbefaler alle å lese Maja Lunde sin bok «snøsøsteren» som Lisa Aisato har illustrert. Fantastisk kalenderbok!

I morgen skal vi på bakedag hos svigerfar! Han inviterer alle barnebarna til bakedag hvert år! Utrolig gøy for barna, og veldig greit for mamman også:happy:

Back
Topp