Juletråden

Elva

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er bare 14 dager til første søndag i advent, jula nærmer seg :santa

Rekner med det er flere enn meg som gleder seg til jul:) så tenkte å lage en juletråd, slik at vi kan ha litt juleprat her inne i termingruppen også

I år er første året vi skal feire jul hjemme, tidligere har vi vekslet mellom foreldrene mine og svigers, i år kommer svigers til oss.

Å herregud som jeg gleder meg!!!! Har overtalt samboeren til å la meg få juletre i hus allerede 1. desember. Har handlet masse ny julepynt og klarer nesten ikke vente. Mye mulig det har med at jeg er fullgåtte 12 uker den helgen også. Mye å se frem til!! [emoji1][emoji1]

Jeg gleder meg veldig til jul, enda mer i år enn før faktisk, sikkert hormonene :joyful:
Skal være litt hjemme og litt på hytta hos svigers, ikke helt klar med detaljene enda.
Har allerede kjøpt en del julegaver og pakket inn med julemusikk på høytaleren :)
Skal begynne med å lage julepynt og julekaker neste uke tenkte jeg.
Vi har planlagt en del hyggelige aktiviteter i hele desember og jeg klarer nesten ikke å vente :p

Gleder meg til å komme igang med pynting! Til helgen tar jeg julevasken så alt er klart til 1 desember når pynten kommer frem :D

Har dere forslag til julekaker barn liker? Vi skal ha julebaking med venner, og alle tar med forskjellige deiger.

Åh, jeg gleder meg.
Har kjøpt ferdig pakkekalenderen til 5-åringen, og kommet godt i gang med julegavene.
Må få vasket litt, men har dessverre lite energi til det.

Skal feire jul hjemme hos oss i år, med både mamma og søsken, og svigerforeldre + besteforeldre. Vi blir 13 stk. Gleder meg, men håper inderlig at formen er litt bedre før det.. Ellers kommer jeg til å være utslitt. Skal og jobbe både julaften, og alle røde dager. Men nå får vi se..

Ååh... eg blir å pynte litt den 1 des.. har eksamen 18 des, det er såå seint:confused:

Litt spent på hvor mye pynt vi kan ha fremme med en som er 17 måneder til jul, alt skal jo utforskes:)

Gleder meg til jule mnd :p syns det koselig med all julepynt og julemusikk, jeg elsker julemusikk :hilarious:
Selve julaften er no som så, altså ikke misforstå med da, for er jo koselig julaften og da ;)

Huff, merker jeg ikke er som før. Begynte på julevasken i går, dvs renset sofa og støvsugde stua, i dag har jeg trasket rundt og sett etter presanger i under en time, og merker det sinnsykt godt i bekkenet! Tror shopping er for hardt for meg nå :confused: Godt det finnes nettbutikker også :p

Første julegave er kjøpt! [emoji1]
Ellers har jeg ikke hatt så mye flaks med black friday deals. Nesten ingenting av det som står på listen har kommet på salg [emoji1361]

Begynte med julegaver på mandag, ferdig i dag:happy:

Bortsett fra til 9-åringen da, aner ikke hva hun skal få.

Skal til Kraków på julemarked i begynnelsen av desember :love017. Gleder meg masse, håper bare formen er bedre da:greet008

Og der var vi plutselig ferdig med mamma, svigermor, svigerfar, kona til svigerfar, brødrene til sambo og Nils (hunden vår som får nytt halsbånd) [emoji1]

Og der var vi plutselig ferdig med mamma, svigermor, svigerfar, kona til svigerfar, brødrene til sambo og Nils (hunden vår som får nytt halsbånd) [emoji1]
Vi fikk kjøpt en del julegaver i går vi også :) Men må si jeg ikke var noe videre imponert over Black friday tilbudene i år. Det meste jeg kjøpte var orginalpris på...:shifty:

Gleder meg så sinnsykt mye denne jula. Jeg har så og si kjøpt inn alt av julegaver og eneste jeg har lovet er å lage medisterkaker til julaften :happy:

Starter med julepynten allerede i morgen siden det blir en hektisk måned med at mannen må reise i jobb og forberedelser til julehandel og julemarked på jobb, men blir ingen juletre i år nå når minste begynner å gå selv.
Skal prøve å snike inn et lite et på spisebordet når mannen er borte, han synes ikke noe om små plastikk trær :laughing002

Back
Topp