Juletråd

Bare en heads up til dere som er førstegangs... Når juletoalettpapiret kommer, og dere kikker på papiret etter toalettbesøket av gammel vane og ser noe rødt- slapp av, det er ikke blod, det er julekuler... :greet008 Husker jeg ble sykt stressa første gang :laughing002

Bare en heads up til dere som er førstegangs... Når juletoalettpapiret kommer, og dere kikker på papiret etter toalettbesøket av gammel vane og ser noe rødt- slapp av, det er ikke blod, det er julekuler... :greet008 Husker jeg ble sykt stressa første gang :laughing002
Det husker jeg så godt fra første gangen jeg var gravid også. Skvatt hver eneste gang :)) Takk for påminnelsen!

Ja herregud,der sier du noe! Sikkert maaange som ser rødt papir i do og får helt panikk! Huff,bra du sa ;)

Det husker jeg godt fra første svangerskap, ja:D Her i hus er det forbud mot å kjøpe toalettpapir med julemotiv når jeg går gravid:)

Her gleder vi oss stort til jul, alle tre :) Vi skal feire jul hjemme hos mine foreldre, men må jo pynte hjemme også for å gjøre det julekoselig :happy:

Vi skal ha alenejul for første gang, bare oss to :) Sambo har ikke så godt forhold til jul, og jeg er ikke overbegeistret for nisser over hele leiligheten, så vi kommer til å pynte til vinter i stedenfor :) Syns det er veldig fint med hvitt og lyst blått. Er veldig glad i forskjellige telysholdere, elsker å tenne opp lys :)

Back
Topp