Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi søte0 hvor er denne kjøpt?
Det husker jeg så godt fra første gangen jeg var gravid også. Skvatt hver eneste gangBare en heads up til dere som er førstegangs... Når juletoalettpapiret kommer, og dere kikker på papiret etter toalettbesøket av gammel vane og ser noe rødt- slapp av, det er ikke blod, det er julekuler...Husker jeg ble sykt stressa første gang
![]()
Ja herregud,der sier du noe! Sikkert maaange som ser rødt papir i do og får helt panikk! Huff,bra du saBare en heads up til dere som er førstegangs... Når juletoalettpapiret kommer, og dere kikker på papiret etter toalettbesøket av gammel vane og ser noe rødt- slapp av, det er ikke blod, det er julekuler...Husker jeg ble sykt stressa første gang
![]()
Bare en heads up til dere som er førstegangs... Når juletoalettpapiret kommer, og dere kikker på papiret etter toalettbesøket av gammel vane og ser noe rødt- slapp av, det er ikke blod, det er julekuler...Husker jeg ble sykt stressa første gang
![]()