Juletråd

Hadde store planer om å sende de ut 1.des, men er ikke ferdig med å skrive julekortene engang! Skal prøve å få sendt de på mandag, har to pakker jeg også må få sendt!
 
Her er det meste av julegaver bestilt på nettet så nå venter jeg på og få de, har litt igjen til ungene men det tas til uka. Har pynta her og ferdig med det meste i grunn :)
 
Ribba til i morra er klargjort, pysjer til ungene er lagt frem, alt av babymatutstyr som måtte trengs står på benken, cider'n er i kjøleskapet, hold in og kjole er på og alt som gjenstår er å fikse håret og få på trynet. Mor skal på julebord. :D
Første tur ut siden julebordet for TO år siden! :D

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Ribba til i morra er klargjort, pysjer til ungene er lagt frem, alt av babymatutstyr som måtte trengs står på benken, cider'n er i kjøleskapet, hold in og kjole er på og alt som gjenstår er å fikse håret og få på trynet. Mor skal på julebord. :D
Første tur ut siden julebordet for TO år siden! :D

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Hehe, samma her! Kos deg max!!!
 
Ribba til i morra er klargjort, pysjer til ungene er lagt frem, alt av babymatutstyr som måtte trengs står på benken, cider'n er i kjøleskapet, hold in og kjole er på og alt som gjenstår er å fikse håret og få på trynet. Mor skal på julebord. :D
Første tur ut siden julebordet for TO år siden! :D

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Kos deg masse og ta helt av ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ribba til i morra er klargjort, pysjer til ungene er lagt frem, alt av babymatutstyr som måtte trengs står på benken, cider'n er i kjøleskapet, hold in og kjole er på og alt som gjenstår er å fikse håret og få på trynet. Mor skal på julebord. :D
Første tur ut siden julebordet for TO år siden! :D

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Så godt :) Kos degmasse! :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Så godt :) Kos degmasse! :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Jpda, mor er fyll så ei øse. Men lille trille er fortsatt våken! Jsja, jeg skal sove litt, så får k ts en våkennatt. ;)
Se der, jeg klarer ikke skrive ordenylig en gang :p
Har kosa meg da ;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Så bra du kosa deg på julebord :)
2. Søndag i advent :) :) Desember går fort!! Jeg har jobba i natt, så skal hjem å sove litt før ny natt ;)

Koselig å se julebilder fra hjemmene deres :) Nå snør det her og <3

Her sendte jeg noen julekort om fredag! Så skal jeg prøve å få sendt alle gavene i morgen. Er ferdig pakka i esker, så er bare å ta turen til posten ;)

Hva er deres planer i dag da??
 
Jpda, mor er fyll så ei øse. Men lille trille er fortsatt våken! Jsja, jeg skal sove litt, så får k ts en våkennatt. ;)
Se der, jeg klarer ikke skrive ordenylig en gang :p
Har kosa meg da ;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Hihi, du er søt!
Håper dagen idag ikke blir så altfor gale :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hihi, du er søt!
Håper dagen idag ikke blir så altfor gale :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Formen er grei den. Med tanke på inntak vs hvor lenge det er siden sist forventet jeg verre. :p
Men blir lenge til neste gang! :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
For første gang ble vi ferdig med alle julegavene første uka i desember!! Alltid pleid å handle siste uka før jul, godt å slippe å tenke mer på det :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Hvordan ligger dere an i juleforberedelsene? Ikke lenge igjen nå :)
 
Hvordan ligger dere an i juleforberedelsene? Ikke lenge igjen nå :)
Ligger godt an! Mangler stort sett bare mat og lignende.
Gutta henter treet i morra (pirkete meg skal ikke være med og plukke det ut i år! :eek:) og så pyntes det på søndag.
De gavene som skal sendes blir sendt i morra. De som manglet ble tydeligvis sendt med express, for de ble sendt i går og kom i dag!

Jeg har en følelse av at jeg har glemt et eller annet, men jeg kommer ikke på hva.. hmm...

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Kun en gave igjen, har pyntet litt, men en del pynt igjen som skal opp + vi må ut å finne en busk. :)
Har enda ikke bakt :( har ikke hatt tid, men MÅ få det til til uken. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kun en gave igjen, har pyntet litt, men en del pynt igjen som skal opp + vi må ut å finne en busk. :)
Har enda ikke bakt :( har ikke hatt tid, men MÅ få det til til uken. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det blir jul med kjøpekaker også. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Back
Topp