Julestress?:)

Inkamor

Betatt av forumet
Er folk ferdige med julegaver eller?

Jeg har ennda igjen gaver til søsken, foreldre og svigers, å har ikke peiling på hva jeg skal gi de:/
Kjenner det har vært ekstra hardt i år, ettersom jeg er mye mer sliten å trett for tiden...
Men gleder meg til jul da:)

Wæææ! Har ikke begynt enda, kjenner jeg er litt småstresset;) men må nok vente på lønning, flyttet inn i nytt hus i år, så vært litt skralt med økonomien de siste månedene..

Vi kjøper kun til nærmeste familie i år. Har bare en unnagjort enda ;-)

Har ikke begynt! Godt vi er flere :-) jeg tar ett gaveraid når vi har fått flyttet inn i ny leilighet 10. Desember :-)

Her er fokuset på praksis og oppussing av bad. Blir ferdig med oppussingsobjekt snart. Da blir d nok gaveshopping.. Mest på nett fra sofakroken ;)

Pleier å ta alt på et par dager jeg. Vi må ca ha 12 gaver i år iom vi er få. 6 av dem er til mine barn og vennene sine barn så de kjøpes på toys R us alt sammen:P til mannen kjøper jeg enten en genser eller sko for jeg driver og sparer penger til hans bursdag etter jul.
Stresser bare med pynt hjemme! Får se når jeg starter;)

Åh, bestemte meg for å unngå stress, så nå har jeg kun 2 gaver igjen, pluss noe småtterier. Og alt er pakket inn og stuet bort. Gleder meg til en rolig og stressfri advent :-D

Har ikke handlet én gave ennå, men har planlagt hva alle bortsett fra mamma skal få. Tenkte jeg skulle ta en runde i morgen :)

Har begynt... men fortsatt mange igjen... blir nok endel netthandel etter som kvalmen fortsatt er overveldene og da orker ikke kroppen mange eller lange turer på kjøpesenter!

Jeg har gjort en massiv innsats i dag*herrlig å være i gang*
Kjenner stresset slipper litt taket siden jeg omsider har kommet i gang

Jeg skal kun kjøpe tre/fire gaver i år, fordi jeg ikke er noe særlig glad i alt maset. Den ene er ferdiggjort og åpnet allerede. Mannen gjettet og fikk prøve sin gave allerede forrige uke. ;) Ellers så blir det gaver til mine to nevøer og en gave til mannens lillesøster. Så bare barna får gaver av meg. :) Tar det hele med ro hva angår selve dagen. Vi feirer hos svigerfamilien, så da trenger jeg ikke løfte en finger, ei heller kjøpe inn mer pynt. :)

Jer er ferdig!:D
Skal pakke inn siste rest ila helga :)

Har ikke begynt, men har liten familie, så syns ikke det er så stress egentlig. Kjøper igrunn bare haver til mamma og pappa, to søsken og samboeren. Er mest koselig å bruke tid på syns jeg :)

Har tre igjen, og vet hva jeg skal kjøpe, så blir vel å handle de i helga:)
Og ferdigpynta til jul! Englene og stjerna er fremme! Minimalistisk og greit :) jul, vær så god å kom:)

Har handlet en del på nett i år. Så skal eg og søsteren min ha oss en runde neste uke. Har fått unna en del, men fortsatt mange igjen. Har fire søsken og alle har to til fire barn og mamma, pappa, mannen og våre tre barn. Blir en del julegaver. Kjøper kun til familie da:) og en liten ting til nærmeste kollegaer.

Har ikke begynt :O blir nok sen julehandel i år pga masse regninger og lite penger til gaver før desemberlønnen kommer. Men det får gå ;)

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Da var nesten alle gavene unnagjort etter 45 min nettshopping! Gotta love it :) Nå mangler jeg bare en godbit til hunden så er jeg done! Og det før desember! Ny rekord :D

så og si ferdig med julegavene! Har stor familie, og mange å handle til. Så ber tidlig om øsnkelister, skriver handleliste og handler inn. Pleier å være ferdig innen vi tror inn i desember..

Back
Topp