Julestress eller julekos?

Julekos :) mannen er selvfølgelig ute og handler denjulegavene han er ansvarlige for, men det er egentlig 2 dager før forventet :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Ganske rolig her. Grisen ligger ferdig saltet og pepret i kjøleskapet, og i morgen skal mesteparten gjøres klart slik at det blir mindre stress på mandag.
Det irriterer meg litt at det knapt er julekaker igjen siden guttene har spist de opp, men jeg tror ikke folk skal gå sultne herfra likevel. :p
 
Julekos :love7
Her går vi enda i pysj, og ser på TV, enda gjestene kommer om 2 timer :)
 
mest kos! Har massa å göra eeegentlig, men ikke noe som är avgörande för om det blir julafton eller ikke :p
 
Her er det rolig og kos, vi skal levere de siste gavene i løpet av dagen, men det er bare kos det også. Vi er ferdig med alt, og bare nyter tiden sammen.
 
Julekos:greet008
 
Julekos :love7 må en tur på butikken og kjøpe det siste som ble glemt, men det tar vi senere.
 
Alt er klart, og har vært det i noen dager, så bare julekos her. :)
 
Kos. Stort sett.

Er endel som blir litt halvveis i år, men gidder ikke stresse med det. Viktigste er jo å ha det hyggelig sammen, ikke om stuevinduene er vaska.
 
Kos. Vi stresser ikke med jula her i hus altså! Da syns jeg litt av poenget med jul blir borte. Vi har en rimelig ren leilighet så trenger ikke ta en ekstra vask. Liker å gjøre ting Når det trengs så man slipper å ta en rundvask før jul. Mat skal handles i dag etter vi har vært på innendørs lekepark med lillegutt. Pakkene er sendt avgårde og ankommet Norge til fanilie og venner.
Julegavene til lillegutt er i boks untatt den siste som kommer mandag (vi feirer ikke før tirsdag uansett).
Har pynta litt, men hopper over store deler sv pyntingen i år fordi lillegutt er klåfingra
 
Mer julestress enn julekos :sorry:
 
Last edited:
Har fram til idag vært julekos. Våknet med en fæl hodepine og feber idag og stresser nå over alt som skulle ha blitt gjort idag :(
 
Ikke julekos helt enda... Men ikke julestress. Bare mye å gjøre. Julejobb, ikke stress. Oe av jobben er kos, og noe er kjedelig, men det er ikke stress enda i alle fall
 
Akkurat nå føler jeg bare på stress og kjip følelse ved hele jula. Imorgen skal vi til pappa og han skulle lage mat, men så får søsteren min ideen om at jeg og hun skal lage tre pizzaer fra bunnen. Vi skal være der fra 15.30-18.30,så nesten det eneste jeg får gjort på besøket er å lage mat.. Jeg er gørrsliten etter to travle dager på jobb, samboer skal jobbe julaften, 1. og 2.juledag. Familieselskap alene 2.juledag. Så jobb 28., 29. og 30.des.. Kjenner at jeg ikke har noe initiativ i det hele tatt til å få gjort ferdig ting :dead:
 
Både og:) Har fortsatt endel julekort + noen smågaver å levere ut/sende.

Allikevel er jeg/vi sosiale med venner. Det går i ett med særlig minste for tiden. Bedre å finne på noe med noen enn å bli frustrert over alt jeg likevel ikke får gjort :eek: Har tenkt å be samboer om å skrive på kortene til hans familie og venner, og det har aldri skjedd før. Travelt med to barn :wideyed::wideyed:
 
Back
Topp