julestrømpe

• Trådstarter Trådstarter snupsidupsi
  • Opprettet Opprettet
S

snupsidupsi

Guest
Har barna julestrømpe?
Når får barna julestrømpe?
Har dere voksne og julestrømpe?
Hva fyller dere i strømpen til barna?

Voksne og barn har julestrømpe her i huset. Får den når vi våkner på julaften.

I snuppa sin strømpe får ho litt godterier, en klementin og et tegneserieblad.

vi har alle 3!
er en selvfølge for meg det![:D]
vi får di om mårran på juleaften så vi kan sitte i pysj å kose oss å spise godterier og se tv[:)][8D]

har den første juledag. Morå mi lage alltid te meg og.
Får snop og mandariner og sånt någe.

Ikke noen tradisjon for det her i huset, nei... Ingen får...

har ikke barn men har alltid fått julestrømpe på juleften av pappa.

I år har jeg og sambo hver vår julestrømpe som vi fyller for hverandre.. kos å ha på mårran juleaften [:)]

alle 4 får på morgen på julaften...
ungene får litt godteri, litt frukt og en leke eller 2
koser oss emd godteri og tv
kjempekoslig

Her i huset har alle julestrømpe, får den julaften-morgen[:)]

Lillemann får en banan og litt sjokolade (eneste han liker av godteri) + en liten gave (fargestifter el.)

Vi voksne får klementin og litt godteri + et blad el.

Ja vi har julestrømpe, Lille gutt er bare 1,5 år så han skal få masse drurer og frukt. Han elsker druer! Men meg og pappaen skal ha snop[:D] Å vi har tradisjon at den blir gitt morran på Julaften[:D]

julestrømpa får vi om morran på julaften..
tobias får vel kalenderpakka si der - en dvd, et blad, rosiner, et kinderegg og en juice tenker jeg [:)]
gubben får godis iallefall og sikkert en liten pakke..
og jeg? Tjah.. det avhenger jo av gubben.. til nå har jeg ikke fått kalendergaver, så sjansen er stor for at strømpa mi er tom.. [:-]

Har en julestrømpe som vi har hengt opp. tenkte vi skulle legge en eller to små pakker oppi der osm hun får på morgenen på julaften. Tenkte kanskje en liten pakke med perler, siden hun elsker det. Og en liten ting til

Henger 4 strømper på peisen julaften morgen. Vet ikke om sambo tenker på å fylle min med noe, så det må jeg kanskje ordne selv.....[:-][:D] Eller får barna godteri, og et blad hver. Sambo får atle antonsen dvd, godt og flakslodd.

Her får alle julestrømpe[:D]
Som henger klar når vi står opp på julaften, fyller den med diverse godis og en pakke..
[:)]

Back
Topp