Julestrømpe?

gojinta_di

Flørter med forumet
Hei! Noen flere her som skal gi julestrømpe til vesle knøttet? :) vi har en gutt på 7 som får strømpe, så da må jo lillesøster også få! ;-) jeg har ordnet en liten boks med blåbær og 5 kjeks i, så har hun å kose seg med! :-D
 
Har ikke tenkt på det! Tror nok jeg skal ordne til henne, har jo en strømpe til overs og noe blåbær og smoothie liggende :)
 
Lillemor får strømpe :D
Med en gave, noen smoothie og poppis i :D
 
Hadde tenkt men har ikke rukket. Det blir nok annet kjekt i morgen :) hadde vi laget hadde hun fått klementin og kakemann i :)
 
Han får strømpe ja. Får en liten leke og puffet ris med banan( kaller det for surfebrett så aner ikke hva det egentlig heter. Hehe). Storesøster får jo så da må jo han få også.
 
Noah fikk strømpe med navnet sitt på av farmoren sin :) med lekebil og badefisk oppi. Strålende fornøyd ;D
 
Hadde til storesøster i fjor, men droppet det i år. Selv om det er kjekt, orket jeg ikke å styre med det. Neste år tenker jeg det blir julestrømpe, da blir det nok smoothiepose, rosiner og kanskje en klementin og en liiiten sjokolade, og så vurderer jeg å starte en tradisjon med å gi en litt finere julekule i julestrømpen, Disney store hadde noen utrolig fine, men som sagt, det blir til neste år[emoji4]
 
Her fikk hun en smoothie, klementin og en gave med sokker og strømpebukse :)
 
L fikk strømpe med mandarin og biteleke:)
 
Back
Topp