Julestrømpe?

En tråd i 'Januar 2016' startet av gojinta_di, 23 Des 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. gojinta_di Flørter med forumet

Hei! Noen flere her som skal gi julestrømpe til vesle knøttet? :) vi har en gutt på 7 som får strømpe, så da må jo lillesøster også få! ;-) jeg har ordnet en liten boks med blåbær og 5 kjeks i, så har hun å kose seg med! :-D

2. Sjarmtroll Flørter med forumet

Har ikke tenkt på det! Tror nok jeg skal ordne til henne, har jo en strømpe til overs og noe blåbær og smoothie liggende :)

3. Bicka Gift med forumet Tilgangsansvarlig Marsboerne 20 18 Januarlykke 2016 Februarlykke 2016

Lillemor får strømpe :D
    Med en gave, noen smoothie og poppis i :D

4. Sasty Forumet er livet Tilgangsansvarlig MayDay2021 Novembergull 2017 Januarlykke 2016

Hadde tenkt men har ikke rukket. Det blir nok annet kjekt i morgen :) hadde vi laget hadde hun fått klementin og kakemann i :)

5. Veslejenta88 Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Januarlykke 2016

Han får strømpe ja. Får en liten leke og puffet ris med banan( kaller det for surfebrett så aner ikke hva det egentlig heter. Hehe). Storesøster får jo så da må jo han få også.

6. Verpesyk90 Forumet er livet Septemberlykke 2021 Snøfnuggene 2018 Januarlykke 2016

Noah fikk strømpe med navnet sitt på av farmoren sin :) med lekebil og badefisk oppi. Strålende fornøyd ;D

7. Januarmamma87 Flørter med forumet Januarlykke 2016

Hadde til storesøster i fjor, men droppet det i år. Selv om det er kjekt, orket jeg ikke å styre med det. Neste år tenker jeg det blir julestrømpe, da blir det nok smoothiepose, rosiner og kanskje en klementin og en liiiten sjokolade, og så vurderer jeg å starte en tradisjon med å gi en litt finere julekule i julestrømpen, Disney store hadde noen utrolig fine, men som sagt, det blir til neste år[emoji4]

8. sussna91 Elsker forumet Januarlykke 2016

Her fikk hun en smoothie, klementin og en gave med sokker og strømpebukse :)

9. Aninee Forumet er livet Januarlykke 2016

L fikk strømpe med mandarin og biteleke:)

Del denne siden