Julestrømpe

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Når får du, eller dine unger julestrømpen?

Meg å min lillebror fikk alltid 1 juledag, å det får mine gutter og.
Bestevenninnå mi fikk alltid 23 lille julaften.

Vi fikk på julaften og det får unga også...

Koslig med julegodt (etter frokost) og tv titting for de små, pluss at de er opptatte når vi styrer rundt og gjør klart siste rest før ribba skal inn i ovenen og sånt...

lnie skrev:
Får på morran på julaften.

På morgenen på julaften! 

Julaften morgen. Da får man kose seg med godter så mye man orker utover dagen, og kose seg med alt på tv. Det er og var det eneste naturlige for oss. 

Her blir det på juleaften om morgenen, masse som han kan kose seg meg i løpet av dagen.

Det riktige er egentlig 25.des, selve juledagen i følge amerikansk tradisjon, men de feirer jo alt den 25.des. Føler jo det er mer stas for ungene å få slikt julaften så ventingen går litt fortere.

vi hang den alltid opp når vi skulle legge oss på lillejulaften, og så var den full når vi våkna på julaften ;)

lnie skrev:
Får på morran på julaften.

lure på om eg og ska bytta t 24 istede for 25, får d e jo sant som dåkke seie, noe å kosa seg me før kvelden :)

julaften
den hang altid opp på julaften på morgenen fylt med goderier og ting vi kunne drive med på dagen på julaften
Dette er noe vi har gitt ungene her også

Vi våknet alltid til full julestrømpe på julaften morgen:) og slik skal det bli for min(e) også, må bare vente 1 år eller 2 først:)
husker det var så koselig med den julestrømpa og masse kos på tv osv utover hele dagen:)

Labambie skrev:
Julaften morgen. Da får man kose seg med godter så mye man orker utover dagen, og kose seg med alt på tv. Det er og var det eneste naturlige for oss. 

Vi fikk alltid julestrømpa full av diverse snadder + et par små gaver på julaften morgen. Og det skal jeg føre vidre..

jeg er vokst opp med at den hang på sengekanten min når jeg våkna på julaften. Og den tradisjonen fører jeg videre til mine barn :)

delphi skrev:
Vi våknet alltid til full julestrømpe på julaften morgen:) og slik skal det bli for min(e) også, må bare vente 1 år eller 2 først:)
husker det var så koselig med den julestrømpa og masse kos på tv osv utover hele dagen:)

hvorfor det? :) Husker Linus fikk strømpe det året han akkurat var fylt 1 år. Han fikk jo ikke fylt opp med godterier, men han fikk noen bondegårsdyr, en bok, noen mariekjeks og en sutt :)

Back
Topp