Julestrømpe

Phu/Famy

Glad i forumet
Når skal strømpen opp ???

Jeg er alltid oppvokst med at den kom på 1. dag

Vi har alltid fått julestrømpen på julaften morgen, tror da det er det som er vanlig i Norge?

Julaften!

For å spise snop til juleseriene på tv, og julehefte eller leke for å underholde seg med frem til pakkeåpningen..

Har alltid fått den 1.juledag, så vi følger den tradisjonen her også [:)]

julaften! kosen med tre nøtter til askepott og reisen til julestjernen=)
DET er jul det ;)

Hjemme hos mine foreldre får jeg og søster den på julemorgenen...

Så den tradisjonen skal jeg føre videre [:)]

Den hang alltid oppe på julaften på morgenen, så det skal den få gjøre for mine barn også!
Henger den opp på kvelden 23. desember, sier til barna at vi får se om nissen har vært å puttet noe oppi der når de står opp [:)]

Hang den opp når vi la oss på lillejulaften og på morgenen 24. Desember var den full av godis[:)][:)]

ORIGINAL: *venter87*

julaften! kosen med tre nøtter til askepott og reisen til julestjernen=)
DET er jul det ;)

ORIGINAL: Frk Råsa

Den hang alltid oppe på julaften på morgenen, så det skal den få gjøre for mine barn også!
Henger den opp på kvelden 23. desember, sier til barna at vi får se om nissen har vært å puttet noe oppi der når de står opp [:)]

samme her! henger den opp ved peisen, å setter frem melk og kaker/kjeks til nissen lille julaften :) kos

Her blir det julestrømpe på julaften morgen[:)]

1.juledag er jeg vant med.
Tassen får den 2.juledag i år siden han er hos faren sin 23.-25...

ORIGINAL: babyto

Hang den opp når vi la oss på lillejulaften og på morgenen 24. Desember var den full av godis[:)][:)]

har alltid vært vant til å få den julaften. Skjønner hvorfor, etter at jeg fikk barn - det holder dem litt opptatt en stund mens man gjør unna det siste![8D]
Også er det jo så kos å pakke seg inn foran TV i pysj, med askepott, reisen til julestjernen, disney og strømpegodt![:)]

Vi fikk den bestandig på morgenen 1. juledag. Og den tradisjonen skal vi følge.
Men på julemorgenen fikk vi bestandig pakke opp en liten julegave, så vi hadde noe å henge fingrene i, mens de voksne styrte å stelte med siste innspurt.

den fikk vi bestandig på julaften morgen, den var da fyllt med godteri, litt frukt + en liten pakke..Samme kommer vi til å gjøre med lillegull...[:)] Bestandig vært en del av julekosen å sitte med strømpa under teppe å se på tv, mens de voksne forberedte julematen..

Henger den opp i begynnelsen av Desember, fyller den lille julaften om kvelden når barna er lagt og de får den julaften morgen når de står opp. Etter frokost er det tid for tegnefilmer på Nrk+3nøtter til askepott,snop og da koser de seg med innholdet fra julestrømpen. Juleheftene blir også funnet frem da.[:)]

her får vi alle julestrømpe etter frokost på julaften, da er det godis, et blad og en morgengave i hver strømpe. Kos.

Back
Topp