[Julestemninskalenderen 2023] - 14. dersember. Julekonsert?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hei, og velkommen til enda en luke i denne kalenderen hvor vi får små glimt inn i hverandres tradisjoner og situasjoner.

Rundt meg er det mange som går på julekonserter med kjente og ukjente artister , og det høres jo forlokkende deilig ut. Det er dog ikke en del av min verden og det jeg prioriterer å bruke tid på pr nå.

Men om noen timer skal jeg likevel synke ned i en kirkebenk og høre på en litt annerledes julekonsert. Kulturskolens julekonsert. Det er litt blanda drops det d, musikalsk er noen av de eldste på et høyt nivå og noen av de yngste på et sjarmerende nivå. Men for meg er dette med på å sette følelsen av at nå nærmer det seg jul.

Men hva med dere? Går dere på lit mer "skikkelige julekonserter"? Hva/hvem?
 
Blir nok ingen julekonsert her i år. Var på et julemarked om fredag og der var de korps og kor som sang julesanger på portugisisk, så kjent litt julestemning komme sigende da. Selv om de var strålende sol og 23 grader I skyggen.

I dag har vi og vært på dagstur til byen Tavira og hatt en strålende dag. Spist god lunsj på en tapasbar og vært på en fin park med lekeplass. Strålende sol I dag og, men bare 16 grader i skyggen :)
 
Nei, pleier ikke å gå på julekonserter. Har for små barn og aldri barnevakt❤️
 
Ikke vært på julekonsert , verken ordentlig eller i skole. Har vel vært noe juleavslutninger for flere år siden, men. Ikke helt direkte konserter det heller.

Nå skal det sies, at jeg hadde nok ikke frivillig gått på en julekonsert heller, om vi hadde noen i nærheten jeg visste om...
 
Back
Topp