[Julestemningskalenderen] 4. Desember - juleklær

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hei igjen og velkommen til fjerde luke i denne julestemningskalenderen.

Det er noe som er blitt vanligere og vanligere de siste årene, dette med julegenser, julesokker, julekjoler (da altså ikke den pene, røde kjolen til jul, men stil som julegenser) og slips og what-not

Har du? Vil du vise?

Jeg har julesokker. Men ikke på meg i dag.
Det jeg har en en nål festet på genser/jakke, i dag går jeg med et 3-4 cm juletre på meg. Og juleøredobber. Ikke sånne som dingler, men dagens er en liten pakke på hvert øre.
Julegenser er fortsatt litt for mye for meg, selv om jeg neeeestrn kjøpte en kjole på wish bare sånn for gøy (type julebord eller noe sånn)
 
Jeg har ikke men kengubarnet har ny julegenser/t-skjorte/slips hver daf
 
Jeg har ingenting slikt, vurderte å kjøpe kjole på ebay for julaften. Men de er ikke så ammevennlige, ser det ut som, så ble ikke noe :p
 
Jeg har ingenting sånt. Kun en nål til jakke, men den bruker jeg ikke.
 
Jeg har ingenting slikt, vurderte å kjøpe kjole på ebay for julaften. Men de er ikke så ammevennlige, ser det ut som, så ble ikke noe :p

Vurderte til jul eller julebord sånn for gøy jeg også. Ammevennlig trenger jeg ikke, men jeg syntes de så så korte ut, og droppet det for i år. Vi får se, kanskje jeg tørr neste år...
 
Vurderte til jul eller julebord sånn for gøy jeg også. Ammevennlig trenger jeg ikke, men jeg syntes de så så korte ut, og droppet det for i år. Vi får se, kanskje jeg tørr neste år...
Kanskje det :happy: syns de er litt kule, jeg :hilarious:
 
Eier ingen slike juleting:)
Minstemann har en julegenser, det er det eneste:)
Aner ikke hvordan jeg får lagt til bilder:p
 
Per nå har ingen av oss noe som passer. Yngste har en genser som er for stor. Og den eldste brukte i fjord er akkurat for liten. Blir kanskje så jeg kjøper noen julesokker - vi får se :D
 
Mine tre unger får julesokker, tre par hver, i kalenderen i år. Og jeg kjøpte en pakke til meg selv også, men til voksne var det 5 pk :)
 
Nei noe sånt har vi ikke noen av oss.

Tviler på at eldste ville gått med noe sånt, han liker ikke oppmerksomhet :p

Yngste kanskje, hvis det hadde paljetter :p

Samboer hadde ikke, og jeg er i tvil selv. Mulig Mulig jeg hadde gått med sokker
 
Jeg har genser, underbukser, sokker og hårbøyler som jeg bruker gjennom hele desember :) Dessverre ikke fått brukt enda, da vi er midt i flytting og ting har forsvunnet i kaoset :/
 
Har absolutt ingenting sånt :p Liker ikke klær som jeg ikke kan bruke resten av året. (Bortsett fra bunaden og vinterjakka :p )
 
Back
Topp