[Julestemningskalenderen] - 20 - desember - Alt pakket og klart?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, det var temaet for luke 20 i fjor og tenkte jeg kunne ta den i år også. Det er 20. desember og julen nærmer seg med stormskritt.

Hos noen er alt klart. Hos andre er det langt derifra. Hvordan er det med deg?

Hos oss er det tradisjonelt sett julegavebytteselskap den 20.12 hvilket er grunnen til at jeg la dette tema til denne dagen. Da er jeg jo normalt sett stort sett ferdig. Men den er avlyst i år grunnet sykdom. Så jeg må ut på levering selv. Noe blir levert julaften, muligens det meste.

Men tilstanden er som følger: Jeg vet faktisk ikke hva vi mangler av gaver! Mannen har vært på shopping i dag og jeg har ikke fått snakket med ham enda. (Han legger ungene, begynte med det mens jeg hadde sovnet med yngste da han kom hjem) Men før dagens handel manglet vi i alle fall til alle ungene fra nissen og fra min bestemor, til yngste til jul og til bursdag, til et par jenter på 8-9 år og noe av det til mine foreldre og litt av den til oss fra min bestemor. Jeg regner med at en del av dette er i boks nå. Også mangler jeg gave til mannen. Han skulle se etter ønsker i alle fall.

Men ganske nøyaktisk ALT som ikke er til svigerfamilien (for det sendte vi med svigermor på tirsdag) er ikke pakket inn enda.

Så på etterskudd tror jeg muligens ikke jeg har vært før...

Men det er nå enda noen dager igjen så det faller vel på plass .
 
Mangler til kengubarnets kompiser og til papaen fra kengubarnet
Alle som skulle leveres dr levert heldigvis
 
Jeg svarer også litt på etterskudd, nei, mangler noen gaver her..
 
Mangler til bror og en ting til svigers og svoger, men ellers tror jeg jeg er ferdig :) Gaven til eldste kan hentes på posten idag, så det var jo akkurat i tide :)

Pakket inn alt som er kjøpt inn hittil :)

Alle gaver blir levert på julaften, da jeg ser alle som skal ha gaver da :)
 
Pakket inn mine siste i går. Men mannen mangler 2 gaver.
 
Enste mannen skaffet i går fra den lista mi er julegave til yngste. Eller bursdag. Vi får se. Litt hipp som happ, kvelden 24. eller morgenen 25.

Vi har en heftig runde på planen i morgen. Jobber visst best under press, de svigermor fikk med seg var mesteparten kjøpt søndag...
 
Her er vi stortsett ferdige. Må handle til svigermor og svigerfar. + mannen fra jentene. Hos meg fikk han nytt antrekk på forskudd siden han dro ut med jobben i går.
Må kjøre ut julekort å så skal gavebytte med en venninne senere.
 
Back
Topp