[Julestemningskalenderen] 12. desember - Julekort

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, ny dag og ny luke

I dag tenkte jeg snakke om julekort.

Sender dere? Får dere mange? Henger dere dem opp/setter frem på noe vis?

Tanker, meninger, bilder, hva enn dere vil dele :)
 
Vi sender noen, og leverer noen personlig. I år har vi bestilt med flere bilder på, vide av alle 4 og noen bilder bare av ungene. Så velger å ikke legge ut bilde av det her.

Vi får ikke mange, kanskje 10 stk, og sender/leverer rundt 20 stk selv. Til nå har vi ikke fått ett eneste ett i år, hvis det kommer nok henger vi dem opp med klesklyper med hjerter på :)
 
Vi har fått i hus to, men regner med det kommer mange flere før jula er kommet, mange utveksler vi 20.12

Vi lager altså, men har ikke laget årets enda. Bilder er tatt av ungene, men ikke satt sammen julekortet.
 
Jeg har sendt ut mange, og foreløpig bare fått et!
Henger de på veggen, synes det er koselig :)
 
Jeg har sendt ut 3 hjemmelagde kort så langt, og har to klare som skal deles ut. Er ikke så mange, men... Vi har ikke fått noen ennå. Jeg får som regel bare av ene fadderbarnet på julaften, og det henges på kjøleskapet fram til julepynten skal ned igjen.
 
Vi har kroker på veggen helt oppe med lista. JEg henger rødt gavebånd mellom disse og henger opp mannens kalenderposer på det med binders. Etterhvbert som desember går blir det ledig plass fra ene enden. Og der henges julekortene opp, det er altså to så langt. Kommer det mange har vi to kroker på en annen vegg som vi også henger bånd på til resten.
 
Samboer glemte å bestille julekort i helga så litt dårlig tid på å få de og få sendt de ut før jul tror jeg. Spørs om det ikke blir ei melding med bilde i stedet i år. Pleier å få noen kort og dem henges på kjøleskapet :)
 
Har fått våres i dag så de må sendes ut
Pleier å variere hvor mange vi får
 
Fått en del i dag. Sendt avgårde 12 i dag. De andre kjøree jeg rundt selv. Totalt sender jeg 45 kort da.

Elsker julekort ! Henger de opp som en stor bildepryd i stua over en gammel ovn vi ikke fyrer i da. Men alle skal få se :D

Elsker å sende. Elsker enda mer å få :p
 
Back
Topp