julestemning

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Har fått så julestemning etter all snøen som har kommet❤ Så i dag har jeg bestillt litt julegaver og begynt å planlegge julekort :-)

Så kjekt :) jeg er nesten ferdig med julegavene ;p

Bare venter på at jeg kan starte å spille julesanger og pynte til advent her :) julegavene er jeg nesten ferdig med:)

Oi ,så flink du er da :)
Takk Mannen har såvidt startet med sine. Jeg trenger bare å pakke inn noen av de siste gavene mine, for å gjøre dem mer spennnende og veksle noen sedler til min bror. Her kjøper jeg til min familie og mannen til sin :) julaften er jeg 36+2 så i ukene før jul vil jeg heller ha redebygging enn hektisk juleshopping :p

Takk Mannen har såvidt startet med sine. Jeg trenger bare å pakke inn noen av de siste gavene mine, for å gjøre dem mer spennnende og veksle noen sedler til min bror. Her kjøper jeg til min familie og mannen til sin :) julaften er jeg 36+2 så i ukene før jul vil jeg heller ha redebygging enn hektisk juleshopping :p

Blir ingen hektisk juleshopping jeg heller. Snakket med nevøene mine i dag,og de ønsker penger. Også tenkte jeg kanskje lege kalender til foreldrene mine :-)

Blir ingen hektisk juleshopping jeg heller. Snakket med nevøene mine i dag,og de ønsker penger. Også tenkte jeg kanskje lege kalender til foreldrene mine :)
Så enkelt da :) jeg har Ingen tantebarn. Her er storebror første barnebarn på begge sider :p men kjøpt noen gaver til venninners barn :p

Jobber i dagligvare så har ikke hatt julestemning på flere år :p
Men blir forhåpentligvis annerledes i år ettersom vi skal feire hos oss så kommer faktisk til å pynte til jul.
Det har jeg ikke gjort før :p

Jobber i dagligvare så har ikke hatt julestemning på flere år :p
Men blir forhåpentligvis annerledes i år ettersom vi skal feire hos oss så kommer faktisk til å pynte til jul.
Det har jeg ikke gjort før :p

Dette er første julen på 15 år at jeg ikke selger julepynt....så blir ikke lei julen før den kommer :-) savner faktisk julehandelen som var på jobb :-)

Elsker julen :D Begynte å pakke inn julegaver i går, og da snek det seg litt julestemning inn i heimen. Men ellers har det vært lite så langt. På denne tiden er det mest stress med julegavehandel, og når man ikke kommer seg ut av huset selv, så er det litt utfordrende. Er selv tante til 13 stk, i tillegg til at vi kjøper til alle de voksne + fadderbarn utenfor familien osv. :eek: Men når alle gaver er i hus, SÅ skal jeg kjøre på med julestemning :D

Er fire tantebarn på min side(min søster sine),og resten er på mannen min sin side :)
Såpass :) jeg blir overasket om jeg i det heletatt får tanteunger :p iallefall med det første. :p

Er koselig med julegaver, men er jo litt stress også..:p
Har selv 10 tantebarn + 14 voksne + 3 venner + sambo, jeg skal gi gaver. Tror jeg må begynne snart, tipper jeg ikke er mer giret i desember :p Blir en god runde på black friday på internettshopping tenker jeg!:D

Er koselig med julegaver, men er jo litt stress også..:p
Har selv 10 tantebarn + 14 voksne + 3 venner + sambo, jeg skal gi gaver. Tror jeg må begynne snart, tipper jeg ikke er mer giret i desember :p Blir en god runde på black friday på internettshopping tenker jeg!:D

Hvilken dato pleier Black friday å være på ?
Jeg skal lage litt gaver også, så det ikke blir så dyrt i år.:-)

Men i fjor syns jeg black friday var veldig oppskrytt. Var jo bare 20-30% rabatt. Det er jo det samme som ellers i året liksom.

Back
Topp