Har fått så julestemning etter all snøen som har kommet❤ Så i dag har jeg bestillt litt julegaver og begynt å planlegge julekort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt jeg er nesten ferdig med julegavene ;p
Bare venter på at jeg kan starte å spille julesanger og pynte til advent her julegavene er jeg nesten ferdig med
Takk Mannen har såvidt startet med sine. Jeg trenger bare å pakke inn noen av de siste gavene mine, for å gjøre dem mer spennnende og veksle noen sedler til min bror. Her kjøper jeg til min familie og mannen til sin julaften er jeg 36+2 så i ukene før jul vil jeg heller ha redebygging enn hektisk juleshoppingOi ,så flink du er da
Vi så julefilm på fredag xD på TVJeg måtte se en julefilm på netflix i dag jeg Gleder meg til å begynne å pynte 1.desember
Takk Mannen har såvidt startet med sine. Jeg trenger bare å pakke inn noen av de siste gavene mine, for å gjøre dem mer spennnende og veksle noen sedler til min bror. Her kjøper jeg til min familie og mannen til sin julaften er jeg 36+2 så i ukene før jul vil jeg heller ha redebygging enn hektisk juleshopping
Så enkelt da jeg har Ingen tantebarn. Her er storebror første barnebarn på begge sider men kjøpt noen gaver til venninners barnBlir ingen hektisk juleshopping jeg heller. Snakket med nevøene mine i dag,og de ønsker penger. Også tenkte jeg kanskje lege kalender til foreldrene mine
Så enkelt da jeg har Ingen tantebarn. Her er storebror første barnebarn på begge sider men kjøpt noen gaver til venninners barn
Jobber i dagligvare så har ikke hatt julestemning på flere år
Men blir forhåpentligvis annerledes i år ettersom vi skal feire hos oss så kommer faktisk til å pynte til jul.
Det har jeg ikke gjort før
Så mange.. stor søskenflokk?Usj. ..er tante til elleve stk jeg
Så mange.. stor søskenflokk?
Såpass jeg blir overasket om jeg i det heletatt får tanteunger iallefall med det første.Er fire tantebarn på min side(min søster sine),og resten er på mannen min sin side
Er koselig med julegaver, men er jo litt stress også..
Har selv 10 tantebarn + 14 voksne + 3 venner + sambo, jeg skal gi gaver. Tror jeg må begynne snart, tipper jeg ikke er mer giret i desember Blir en god runde på black friday på internettshopping tenker jeg!
Hvilken dato pleier Black friday å være på ?
Jeg skal lage litt gaver også, så det ikke blir så dyrt i år.