Julestemning?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har du/dere det?:D

Her i huset er det iallefall det:D ÅÅÅÅHH, sååå kooos:love2:love2:santa:santa

Nei men kommer av at det er grønt ute og 6-8 varmegrader :( skal reise til vinteren på torsdag så da kommer den nok :)

Får sjeldent det.. Men gleder meg allikevel veldig da, elsker kosen med ungene og å se de åpne gavene sine <3

Har ikke hatt det siden jeg var barn...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Finnes ikke julestemning, men skal bli deilig med litt fri og tid til familie og venner.

Jeg var på en god flyt fram til rundt 10. desember, men den siste uka har fokus vært mer på eksamen (som var i går). Nå skal jeg jobbe med å få opp stemninga igjen. :)

Har ikke hatt julestemning siden jeg var 10 år. Året etter gledet jeg meg masse til jul, men kjente jeg var veldig skuffet når julaften kom og gikk og jeg ikke følte det var noe stort i det hele... Så etter det har det blitt heller lite. Ble faktisk overrasket når jeg såg på kalenderen i dag og innså at det bare er ei uke igjen til julaften...

Nei ikke i det hele tatt... Og i mitt hodet føles det som om det er lenge til jul...

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using BV Forum mobile app

Ja, gleder meg som en liten unge. Julemusikk og deilig lukt av nyvasket hus, nellik, mandariner, og julebakst

Nei, null julestemning her:/ Er mer i vårstemning;o Jeg satt ute og slappa av med en kopp kaffe her om dagen, solen skinte, fuglene kvitra og snøen smelta, jeg fikk skikkelig vårfølelse:p

Nei men kommer av at det er grønt ute og 6-8 varmegrader :( skal reise til vinteren på torsdag så da kommer den nok :)
Hvis det va Bodø du sku t så kan e skuffe deg med at her er det ikke vinter ;)

Har vært i dårlig form hele desember og innlagt på sykehuset, så har sliti litt med julestemningen i år:( men mannen har fri og vi skal gjøre klar leiligheten i dag for julen og bake litt i kveld. Ellers så gleder jeg meg veldig til både lille julaften, julaften og romjulen.

Ingen julestemmning her i hus mn nå er juletret pyntet å til helgs ska vi høre julemusik og bake kakemenn så håper det kommer litt da

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg hadde skikkelig julestemning! Men nå er den borte da det er grønt gress og varmegrader ute........ :/

Ikke et snev engang:confused: håper den kommer litt når juletreet kommer i hus:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp