Julestemning

Memme

Glad i forumet
Hva gjør dere for å komme i julestemning?Jeg har bakt litt kaker men jeg får liksom ikke den rette julefølelsen....

Glad jeg slipper det problemet jeg er en uhelbredelig jule idiot. Kommer automatisk i julestemning i det kalenderen runder 1.november. Og innen julaften er jeg aldeles ferdig er værre enn ungene. [:D] Jeg baker og pynter og handler. Til min bedre halvdels pinsler[:)]

Hva med å kle godt på seg, gå ut en tur og se på den fantastiske stjerne himmelen. Tenk på alle englene som daler i sjul. Samt en overarbeidet nisse, som skal ut med gaver til alle som er under denne fantastiske himmelen. Syng en jule sang, skrem noen naboer...[;)]

jeg hadde julestemning, men den har dessverre dradd sin vei..

Jeg tenner litt kongerøkelse og setter på julemusikk, finner frem litt julepynt, ser på gavene jeg har kjøpt og smaker på kakene jeg har laget.
Gleder meg til treet kommer i hus... Da er det jul! [:)]

ORIGINAL: Tammis

Tror ikke jeg klarer å komme i julestemning i år..

uff du virker altid så dyster![8|]

jeg pynter til jul,baker,pakker inn gaver å hører på jule musikk....da er jeg i jule stemmning!å spiser mandariner så klart.[;)]

vasker og pynter til jul så alt er klart til 1.advent!! Elsker jula og desember månad.
Henger opp julegardinene på kjøkenet med Chris Rea`s Driving home for christmas på full guffe på anlegget!![8D]
Julekaker og liknande tar eeg utover i månaden, det lager så god juleluft i huset!
Jobber i barnehage og der er det FANTASTISK å jobbe denne månaden,men sjølvsagt resten av året og...det er noe med desember og barn!!!![:D]
I år har eg sjølvsagt permisjon,håper eg får det til neste gang og...[;)]

Vært i julestemning siden tidlig i november jeg [8|] Men så er jeg veldig julete av meg og da.

Vet ikke hvordan jeg kommer i stemningen - tror det har noe med mandariner og mørke å gjøre.
Nå er jo huset og treet pyntet + at jeg har bakt pepperkaker og pepperkakehus, julestrømpene er hengt opp så det er full stemning her i huset.

vi pynter ikkje treet før lillejulaften...og så hører det med litt krangling om korleis lyset skal festast i og litt diskusjoner...hahaha

uffda..det var trist...håper det kan gå over til det betre!!
er så trist når noen nære er så dårlege!
Føler med deg!![:(]
Skal sende deg gode og håpefulle tanker på julekvelden!

Håper det ordner seg Tammis! Vet hvordan det er å miste noen i jula, det er ikke enkelt.. Sender deg mange varme tanker! *klem*

Finner ingen julesteming jeg.....

Julestemningen er det ingen i veien med, men julebakst og pynting er det dårlig med i år. Vi er under flytting. Skal bli godt og komme hjem til foreldrene våres hvor det er julekaker, juletre og alt annet som hører julen til. Neste år er det nok vi som har julefeiringen hjemme hos oss.

Julestemningen kommer som regel ikke før på lillejulaften når alt er klart, eller når jeg hører mamma henge julestrømpen på døra mi natt til julaften! [:D]

Sender en stoooor klem til Tammis!

ORIGINAL: Stardust

Tror ikke jeg klarer å komme i julestemning i år..

uff du virker altid så dyster![8|]

[;)]

Beklager ass. Du ikke lese det jeg skriver om det plager deg.
Mormor ligger alvorlig syk på sykehuset å kjemper for livet. Det blir ikke skikkelig jul uten henne. Ergo ingen julestemning. Er vi riktig heldige så sitter vi rundt sykesengen hennes når jula ringes inn!!

hadde jeg vist at det var grunne,hadde jeg ikke sakt noe så klart!god bedring til mormoren din.

Back
Topp