Julestemning

Jani

Glad i forumet
Flere som sliter med å komme inn i julestemning??[:'(]
Føler ikke at det snart er jul i det hele tatt!! To uker igjen og har ikke tenkt på julegaver en gang[&:]
Skal på julebord i kveld så da hjelper det kanskje litt.........

Har fått litt julestemning, men det slår vel ut snart. Er snart ferdig med julegavene, heldigvis. Alle pakkene som skal rundt om i landet er sendt, det samme med julekortene. Er litt fornøyd med meg selv. Det hjelper på at det er litt snø og kuldegrader ute, men i morgen skulle det bli 6+ og regn, det gjør ingenting for julestemningen[:(]

Her har det vært 2-4 pluss og regn i ca 2 uker[:'(]
Jeg får vel ønske meg snø til jul[8|]

Har kommet i kjempejulestemning jeg [:D]
Er masse snø rett utenfor, flotte lys i alle vinduer [:D][:D]
Har satt frem nissene mine (bare sånne små da, tidlig med de store enda synes jeg)
Og nesten ferdig med julegavene.. I dag skal vi til Sverige og se om vi finner noe til Sander da.
Blir spennende [:D]

Vanskelig med julestemnig i år. Har ikke overskudd til å pynte noe og da blir det vanskelig. I kveld kommer svigermor for å henge opp pynten hjemme hos meg da kanskje det hjelper.

Hadde vi bare kunne fått noe snø,så hadde en kommet skikkelig i julestemning![:)]
Det er vel egentlig det eneste som mangler...
Ellers er jeg ikke noe særlig i julestemning,nei..[:'(]

Ja,nettopp!
Snødde som bare det igår i flere timer,men ble ikke noe av det,pga varmegrader. Snøen la seg ikke i det hele tatt![:'(]
Idag er det -2,5 grader ute,men sol og skyfri himmel! Driter i den sola...[:'(]
Hvorfor kan ikke snøen komme heller når kuldegradene er her!?!?[:@]

Nei,jeg vil helst ikke stole på den![:'(][;)]
Vil ha SNØØØ!!!![>:][:D]

Husker da vi var små,lekte i opptil en meter med snø hver vinter![:)] Var så moro![:)]
Men nå... Nå kan man såvidt skrape sammen en snøball![:-]

Sliter med å komme i julestemning jeg også. Har ikke kjøpt en eneste julegave ennå, og ikke fått pyntet noe heller. Det har måttet vente til eksamen var over. Så i neste uke skal jeg bake, og så har jeg fri fra jobben neste helg, så da blir det vel litt julegaveinnkjøp og pynting tenker jeg.

Savner snø! Her er det rimelig kaldt, men ingen nedbør, her som det ellers regner året rundt! Typisk!

Jeg har avlyst jula i år jeg! Siden jeg er så kvalm frister det ikke med julemat, og julegaveshopping blir det heller dårlig med. I tillegg bor vi per tiden hos foreldrene mine, vi venter på å ta over huset vårt! Derimot så gleder jeg meg veldig til neste jul! Da er jeg ikke kvalm, da har vi baby og vi bor i det nye huset vårt!
Her snør det masse forresten, det er -7 og snøvær...

Huff da![>:] Høres iallfall ikke noe moro ut![:'(]
Men du har iallfall verdens største og beste julegave i magen å se frem til![;)]
Det er jo egentlig ingenting som er bedre enn det![:)]
Og til neste år er dere tre,nytt hus og alt bare velstand![:)]

Her er det +1,2 grader og regner!!![:'(][:@]

Back
Topp