Julestemning

Nawroz

Forumet er livet
Hva skal til for at du kommer i julestemning?

Under pynting til advent, da begynner jeg å få det. Og når det lilla skiftes til rødt er jeg heeelt med[:D]

Her er det en gammel lilla adventsstake som får meg i julestemning <3 mange gode juleminner strømmer inn hver gang jeg ser den [:D]

ORIGINAL: Nawroz

Her er det en gammel lilla adventsstake som får meg i julestemning <3 mange gode juleminner strømmer inn hver gang jeg ser den [:D]

Når de pynter sentrum med lys ol og når jeg hører julemusikk på radio[:)]

Julestemninga har kommet for fullt her! Det siste døgnet har det snødd endel. Så fra å gå fra ikke noe snø (og veldig mørkt og trist), til snø ( og lyst og fiiiint), er heeeerlig! Gleder meg til jul ja! [:)]

Snø og julesanger [:)]

Snø
Julesanger
Julelys og pynt
[:D]

Julemusikk + snø.
Liker også interiørbutikker når alt julestæsjet er satt frem (altså begynner julestemningen å krype innpå her)..

Og så får jeg et lite fnugg av stemning når jeg smaker mitt første glass Hamar og Lillehammer julebrus :)

Hadde snøen kommet her nå hadde jeg vært i gang, for jeg pleier egentlig kose meg gjennom det meste av november med forberedelser, og adventshelga kommer en del frem. Nissene venter til nærmere selve jula, men farger og andre periodetypiske ting kommer tidlig frem her.

Det kan være så mangt.
Lukten av pepperkaker, nellikspiker, klementin, kongerøkelse...
Smaken av julemarsipan, julebrus, julekaker, ribbe...
Julemusikk, julefilmer, julegaveinnpakking, å lage julekort eller andre hobbyting.

Herlig, kommer nesten i julestemning av å lese alt som gjør at dere kommer i julestemning [:D]

Julemusikk er vel nr.1[:D]

Pynting til jul 1. desember og julekalenderene på TV, uansett hvor dårlige de er[:)]

Noen snøfnugg skader jo heller ikke, men er sjelden kost her på Vestlandet, så det går fint uten også[:)]

Lukten av mandariner og pinnekjøtt![:D]

Elsker julen![:D][:D][:D]

Når vi begynner å spille julemusikk på butikken....eller hører julesanger på radioen... Gleder meg jeg[:D]

Lukten av mandarin er skikkelig jul, ja [:D] tror jeg må gå å hente meg en mandarin gitt [8D]

Julemusikk og julepynt[:D]

Gleder meg til i aar da skal vi ha vaar forste jul i huset vaart, saa naa skal jeg begynne aa lage juletradisjoner for mini, det gleder jeg meg til[:D]

mandariner,gløgg,pepperkaker, alene hjemmefilmene, julemusikk:)

Back
Topp