Julestemning og juleforberedelser.

ønskebarnet 81

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Har dere fått julestemning nå?Her er det julestemnong allerede.Gleder meg til og bake og kose meg til jul med vesla vår.Hva gjør dere av juleforberedelser og når begynner dere?

Jeg har kommet i julestemning! Jeg får julestemning i forbindelse med Thanksgiving. I dag har jeg hengt opp mengder med lys og pyntet inne.
Har kjøpt noen gaver,og planlagt mange. Bare å glede seg til å lage div spiselige og drikkelige gaver og til egetbruk. I helgen er det julegateåpning og da har det virkelig startet for meg:D

Jeg har kommet i julestemning! Jeg får julestemning i forbindelse med Thanksgiving. I dag har jeg hengt opp mengder med lys og pyntet inne.
Har kjøpt noen gaver,og planlagt mange. Bare å glede seg til å lage div spiselige og drikkelige gaver og til egetbruk. I helgen er det julegateåpning og da har det virkelig startet for meg:D
Så koselig og høre boblefrua.Jeg kjenner at julestemningen kommer snikende og skal begynne med pyntingen og skifte til julegardiner i helga.Elsker og pynte til jul ♡♡♡

Skal pynte i dag, og da kommer det :-) gleder meg!

Den kommer og går ;) Ikke mye julestemning når det høljer ned ute, men det kommer litt sne innimellom og da kommer den :) men regner fort bort igjen ;)

Ja, jeg har hatt julestemning en god stund:) Jeg håper det holder seg slik. I dag koser jeg meg med planlegging av bordekningen på julaften. Det er så koselig å ha jula hjemme❤️

Ikke helt på plass, men i morgen blir det julemusikk, grøt og julepynt. Så da tenker jeg den kommer, men har glemt å ta med julelys hjem fra jobb så vurderer å stikke innom i morra og hente eller om jeg bare skal ta det på mandag..

Back
Topp