Julestemning allerede... :)

HopsiDaisy

Forelsket i forumet
Jeg er så dårlig for tiden, så har hjemmekontor i dag. Sitte her og jobber mens jeg hører på julemusikk. En smule tidlig, men sååå koselig! Håper å være 4 måneder på vei på julaften.. :)

Høres koselig ut, men kan vel ikke helt si jeg er klar for julestemning enda. Føler jo at sommeren aldri kom så har liksom bare så vidt godtatt at sommeren ble avlyst i år.

Skal innrømme at vi har smakt på kakemenn alt, selv om jeg ikke tenkte på jul når vi kjøpte dem.

Blir bra å sitte på julaften og tenke at neste år er det enda et barn her, og ikke lenger holde graviditeten hemmelig. Gleder meg! Sånn sett kan jula komme fort!

Kos deg videre på hjemmekontor, det er jo konge. :-)

syns jula kommer alt for tidlig hvert år....! Nå er Plantasjen full av nisser og andre juleting..! Vi er jo bare i OKTOBER!! Er en skikkelig julejente, men jeg syns julemaset blir for mye og jula varer aaaalt for lenge.. Men jeg eeelsker selve julaften!! Og i år skal vi til mine foreldre og det gleder jeg meg til!! Er skikkelig koselig hos svigers også, men det er noe spesielt å være hjemme hos mamma å pappa  Håper virkelig at jeg også er 4 mnd på vei til jul! Tør ikke håpe ennå... hvertfall ikke før tidlig UL..! 

Huff, nei julen hører desember til.
Alt før lukker jeg øynene for.Handler jo litt julegaver da, men jeg syns ikke noe om at de begynte med julevarene i butikken allerede i slutten av september

Back
Topp