julesnop

AudiMamma

Gift med forumet
no har æ,samboern å svigers nettopp laga masse jule snop her..
marsipan kule m å uten sjokoladetrekk, å m non stopp, geletoppa å nonstopp ini, sigarsnippa, å conag kule...nam nam...

hørtes nydelig godt ut[;)]he du noken gode oppskrifte?kor den he blitt av dinna tråden alle juleoppskrifte ligg inne på?den va go å ha....

hehe...
kommer ann på ka du vil lage d da...

Åh, det hørtes godt ut! :) så flinke dere er!! :)

hehe..
jepps...va kjempe godt..
trur vi må nødt t å lage enda mere for d blei no en del prøvesmaking da, kan man vel trygt kalle d for...

ORIGINAL: idarlen

Åh, det hørtes godt ut! :) så flinke dere er!! :)

Nei no var du ekkel [:D]
Tenk å friste oss på denne måten, vi stakkars andre gravide som ikke får smake..... bu hu

Høres fantastisk ut din heldiggris [:)]

har du oppskrift på sigarsnipper?
Aner ikke hva det er ,men det hørtes spennende ut.

ORIGINAL: leoleo

ekke så vanskelig i grunn..
kan gjøre d kjempe enkelt.

dra på butikken kjøp en ferdi Kransekakedeig

d du så gjør e å dele deigen opp så du kan rulle "sigara" så steke du dem i oven i ca 7-10 min t dem blir gylden brune.

mens "sigaran" kjølne smelte du kokesjokolade el sjokolade som kan smeltes, så dyppe du ende på "sigaran" i sjokoladen å vente t sjokoladen stivne så e d bare å hive inn på...

ORIGINAL: Ny bergenser

Nei no var du ekkel [:D]
Tenk å friste oss på denne måten, vi stakkars andre gravide som ikke får smake..... bu hu

Høres fantastisk ut din heldiggris [:)]

ORIGINAL: AudiMamma

ORIGINAL: leoleo

ekke så vanskelig i grunn..
kan gjøre d kjempe enkelt.

dra på butikken kjøp en ferdi Kransekakedeig

d du så gjør e å dele deigen opp så du kan rulle "sigara" så steke du dem i oven i ca 7-10 min t dem blir gylden brune.

mens "sigaran" kjølne smelte du kokesjokolade el sjokolade som kan smeltes, så dyppe du ende på "sigaran" i sjokoladen å vente t sjokoladen stivne så e d bare å hive inn på...

tusen hjertelig

MMMMM... geletopper !!! snadder !!

Tenkte jeg skulle lage seigemenn med Thea. Men det blir ikke før i begynnelsen av desember.

Back
Topp