Juleservise

S@ra

Elsker forumet
Hvilket juleservise har du?

I år skal jula feires her, og jeg MÅ ha juleservise ellers blir det veldig
trist syns jeg.

Men jeg har ikke tenkt å bruke maaange tusen på det, har tenkt
å ønske meg det til bryllupet vårt.

Noen som har noen tips til meg? [:)]

Jeg er litt barnslig og elsker jul så nå har jeg bestilt meg Disney juleservise fra Firkløveren[:D]Det er IKKE billig, men bestilte en del på en gang og får halv pris[:)]

Ellers vet jeg at de fleste møbel butikker og europirs/nille pleier å ha billige og søte juleserviser mot jul[;)]

ORIGINAL: Rebecca85

Jeg er litt barnslig og elsker jul så nå har jeg bestilt meg Disney juleservise fra Firkløveren[:D]Det er IKKE billig, men bestilte en del på en gang og får halv pris[:)]

Ellers vet jeg at de fleste møbel butikker og europirs/nille pleier å ha billige og søte juleserviser mot jul[;)]

Dette har vi også. Vil ikke se på meg selv som barnslig. Men tenker at det kommer til å bli veldig populært når ungene vokser til. At det er noe de kjenner til liksom. Syns det er fint jeg, men så klart. Kanskje ikke til å servere kollegaer, eller andre litt mer "viktige" folk.. hehe[:D]

Men det er fint til vår familie[:D]

juleservice har jeg ikke... 

Har et nydelig et fra europris som jeg kjøpte i fjor. De har det sikkert i år også [:)] Billig og flott [:)]

Jeg har GOD JUL fra Magnor, er så koselige nisser på det [:D]

ORIGINAL: Solstråle86

Har et nydelig et fra europris som jeg kjøpte i fjor. De har det sikkert i år også [:)] Billig og flott [:)]

Kan du legge ut bilde?

Back
Topp