L *lima* Elsker forumet 28 Okt 2008 #1 Hva slags juleservise har dere? Jeg har nemlig tenkt å begynne å samle på et juleservise[:)] Har tenkt litt på Disney Jul, synes det er så koselig...
Hva slags juleservise har dere? Jeg har nemlig tenkt å begynne å samle på et juleservise[:)] Har tenkt litt på Disney Jul, synes det er så koselig...
M ~Megseg~ Glad i forumet 28 Okt 2008 #2 Jeg kjøpte mitt på EUROPRIS i fjord... Men hva det heter vet jeg ikke ... Rimelig og fint service synest jeg ![:)] Her er et bilde av middagstallerken. Disney Juleservice er veldig kosli ja ![;)] Men sikkert også veldig dyrt?[8|]
Jeg kjøpte mitt på EUROPRIS i fjord... Men hva det heter vet jeg ikke ... Rimelig og fint service synest jeg ![:)] Her er et bilde av middagstallerken. Disney Juleservice er veldig kosli ja ![;)] Men sikkert også veldig dyrt?[8|]
M Mor til 2 prinsesser Glad i forumet 28 Okt 2008 #3 Har Nisseserviset til Porsgund vi,har ikke til så mange enda da og vi skal bare ha middagsserviset.
moskata Forumet er livet 28 Okt 2008 #4 ORIGINAL: Mor til 2 prinsesser Har Nisseserviset til Porsgund vi,har ikke til så mange enda da og vi skal bare ha middagsserviset. dette har jeg også, er kjempe koselig sevise[:)] ser sånn ut[:)]
ORIGINAL: Mor til 2 prinsesser Har Nisseserviset til Porsgund vi,har ikke til så mange enda da og vi skal bare ha middagsserviset. dette har jeg også, er kjempe koselig sevise[:)] ser sånn ut[:)]
L *lima* Elsker forumet 28 Okt 2008 #5 Så koselig servise du har da ~megseg~[:)] Nisseserviset er kjempefint ja, men det har både min mor og min søster så jeg vil ikke ha likedan[8D]
Så koselig servise du har da ~megseg~[:)] Nisseserviset er kjempefint ja, men det har både min mor og min søster så jeg vil ikke ha likedan[8D]
:Twinni Elsker forumet Julibarna 2019 JuniJubel2021 28 Okt 2008 #6 Har Nisseserviset til Porsgund. Eller, har bare litt som vi fikk i fjor. Kommer vel mer etterhvert.