juleservise? *retta*hehe*

mammatil2jenter

Forumet er livet
åssen har dere..?har ikke noen enda men har lyst på men har ikke bestemt meg for hvilket enda..

kom igjen jenter vis meg deres..[;)]

*takker*

det har ikke vi...
ikke plass til det.

igrunn så har vi ikke noe stort service, men når vi etterhvert skal samle på noe så skal
vi samle på noe som kan brukes til alle anledninger[:)]

*dytter*[8D]

Ikke for å være pirkete, men heter det ikke servise? Ser så mange som skriver service, så da lurer jeg på om jeg har gådd glipp av noe..

Men tilbake til saken, jeg har ikke juleservi(s)(c)e, men syns firkløveren har mye fint

Jeg har ikke, men mamma har litt av nisseserviset til Porsgrund porselen[:)] Veldig koslig motiv, ble opprinnelig tegna av et barn[:D]
Her ser man litt:
http://www.glassoginterior.no/images/Porsgrund%20porselen/porsgrund%20nisse%202.jpg

Har hele serviset fra Firkløveren... Det med nisser, ikke Disney[;)] 

ORIGINAL: Immunda

ORIGINAL: Novembergull

Ikke for å være pirkete, men heter det ikke servise? Ser så mange som skriver service, så da lurer jeg på om jeg har gådd glipp av noe..
Men tilbake til saken, jeg har ikke juleservi(s)(c)e, men syns firkløveren har mye fint

hehe, bra noen andre sa det først! Jeg tenkte juleservice, hva er det for noe, en slags vasketjeneste i julestria?[:D]

No offence altså TS!

Jeg har merka at hver gang noen skal diskutere serviser så er det minst 1 som skriver service! [:D]
Det er jo ikke direkte oversatt fra engelsk heller, så litt rart i grunn! hehe

Har dette til både middag og kaffe[:D]

har disney jul-....[:)]

ORIGINAL: skrilje

har disney jul-....[:)]

da har jeg også meldt meg inn der..[:)]

Hrm...her har nettopp porsgrund sitt nisseservice blitt "kasta" ut av hus...[8|] Jeg elsker jula, men det liksom litt for...nissete...på en feil måte for meg...[8|]
Men for all del..., jeg kjenner flere som har det og som det passer kjempefint hos![:D]
Nå har vi bare ett rødt litt mer rustikt service til frokost og kaffi[:)]

Har lyst på Disney Jul- serviset, til 18 pers...
Men kommer nok ikke til å få det i hus før vi vinner i lotto eller noe[8|]
Til middagen blir det bare vanlig servise, men har ønsket oss "pen" servise til jul, hvitt med "bølger" og gullkant.
Har kaffeservise til 6 pers, husker ikke hvilket det er..

Har nisse kopper og slikt fra perfect home, tror det heter hjem fra bestemor eller på vei til bestemor eller noe. Har thermokanne og slikt til.

Har ikke middagservise for det blir jo nesten ikke noen dager å bruke besteservise vårt på om vi ikke tar det frem i jula... slik tenker i allefall vi

Back
Topp